21.2.12

drama | sebabak

Assalamualaikum w.b.t.............


semalam tengah aku syok-syok hanimun dengan sahabat handai. boleh pulak datang drama sebabak yang tak sebak tapik semak...APEKAH ? certeka..certeka..

sedang jalan-jalan, terjumpa kawan lama. lepas tu ada kawan lama punya kawan tepon masa kawan lama ada sekali. lepas tu kawan lama buat citer sadis kecoh-kecoh kat kawan lama punya kawan. aku pun tak paham da kenapa semua tu. aku abaikan ja. TAPIK makin aku abaikan...makin menjadi-jadi. HAHA...

river_cruise

then, aku jalan-jalan lagi sampai penat. pastu aku tido dan aku harap aku tak jumpe drama sebabak ke hape suma ni di masa akan datang.    #pengajaran untuk diri sendiri juga# 


psssssstttt :  ini entri mabuk sungai. sebab kitorang naik MELAKA RIVER CRUISE ni. tak paham takpe. hikssssss..




6 komen panas:

Anonymous said...

pening la ... i need panadol..

Anne Nurain said...

hampir mabuk membacanya.. haha.. 1st baca laju2 tp tak paham, baca 2 kali n slow2 baru paham.. hehehe...

Cik Bib said...

@Anon : HAHA...pening ek?hadoila pening. panadol soluble ke active fast?hiksss...

Cik Bib said...

@Anne Nurain : wah..bagusla dia. baca slow-slow baru paham ek. saya yang wat entri ni baca balek da rasa cm blurrrr...HEH~

damha said...

xpe ke cik bib bila saya baca saya pun x faham drama sebabak ni....tapik cik bib taw kan saya ni suka mkn murtabak....he333

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA....takpe je kamo tak paham. sebab saya baca lagi sekali pn saya tak paham. KEHKEH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...