3.2.12

buta | novel

Assalamualaikum w.b.t..............


ok...kalau dapat dua menda kat bawah ni. korang nak buat ape ?
 BUNGA ROS tu boleh buat minum. campur dgn SIRAP. jadi SIRAP ROS.
tapik NOVEL tu....aku takde idea nak buat ape. nak baca aku tetibe pening.
rasa macam nak pitam. sebab tulisan dia kecik. pastu tebal pulak novel tu.
neway...terima kasih la kepada PEMBERI PINJAM. bukan bagi bebetul pn. 
novel tu ok la bagi pinjamkan. bunga ros tu pinjam. camane plak nak pulangkan?
aku harap dapat la pulangkan novel tu dalam kondisi yang baik.
jangan kena makan anai-anai maupun ulat sampah. kalau tak...
tak pasal-pasal kena ganti baru...ISHK3x~


pssssssssssstttttttt : aku harap tak jumpa apa-apa novel lagi lepas ni. sebab aku buta novel.bukan buta huruf. harap maklum...hikss~

5 komen panas:

muCux said...

untonglah ada org bag bunga. .
pinjam kunun yelah yelah aku percaya kau pinjam je novel yg kau x suke baca n ros 2 kau nk buat sirap :p

muCux said...

untonglah ada org bag bunga. .
pinjam kunun yelah yelah aku percaya kau pinjam je novel yg kau x suke baca n ros 2 kau nk buat sirap :p

damha said...

sekuntum mawar merah n sebuah buku novel...yg jadi pilihan ialah bunga ros..leh jadi sirap ros...he3333
novel pula x suka sebab tulisan kecik n buku tebal...itu bergantunglah pada minat seseorang..saya pun juga kurang minat pada novel tetapi minat membaca tetap ada..banyak pilihan buku yg lain boleh dijadikan bahan bacaan....

Cik Bib said...

@muCux : HAHA...untungla. weh, betol la pinjam. kalo ko nak pinjam pun buleh. tapik nanti aku kenakan caj la. leh wat bisnes. HAHA...

Cik Bib said...

@damha : HAHA..tu la. tulisannya kecik. pastu bila baca tak paham. lagi la sedih....

bagi sy majalah hiburan ke landskap ke anjung seri ke. itu saya suka.KEHKEH....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...