7.1.12

tentang | azam

Assalamualaikum w.b.t.............

hai korang. da masuk bukan selangkah tapik da berlangkah-langkah untuk tahun 2012. rasa macam wah...cepatnya masa berlalu. sangat cepat. banyak menda yang masih tak tercapai dek perbuatan mahupun akal. HEHE...


wishlist tahun 2011 banyak lg yg terbengkalai. Antaranya :-
  • nak kawen tahun lepas. belum ada jodoh...eceh.
  • nak sambung blaja pun tak kesampaian. takde rezeki.
  • nak blaja memasak pun tak lepas lagi. HAHA...
  • nak kumpul aset pun belom mampo..hiksss!
  • nak meningkatkan taraf hidup dan ekonomi negara.

wishlist tahun 2012
  • nak kawen tahun ni. #ngeuuuwwww#
  • nak dapat kerja yang lebih baik. 
  • nak lebih banyak berjasa pada ibu bapa dan keluarga.
  • nak kuruskan badan dan memilik BMI yang ideal. KAHKAH...
  • nak buka bisnes. tapi.......tengok la macam mana.
  • nak belaja memasak-menjahit-merenyam dan kemahiran yang lain. 


pssssssttttttttttt : semoga kamo-kamo-dan-kamo dapat la kiranya menyokong dan mendoakan supaya setiap apa yang di-wishlistkan menjadi kenyataan.

4 komen panas:

damha said...

saya akan memberikan sokongan yg x berbelah bg utk bib bg menyempurnakan segala apa yg di wishkan tu...tapi ada satu kemushkilan le perkataaan yg di kansel tu...mungkin cik bib tersalah eja kot...rasa saya bib nk tulis menganyam tikar mengkuang ka sbg satu kemahiran hidup yg belom terlaksana pada taun lepaih tu..he3333....pada pendapat saya elok juga bib wat kemahiran ini sbg salahsatu kraftangan msia n boleh juga dijadi satu bisnes yg menguntungkan jika dilakukan dgn bersungguh2 dan penuh iltizam....(bukan zamzam allakazam tau)... *_*

Wen said...

amboi cik bib nak kawen? wah wah.. hehe jgn lupa jemput kawan2 sume tauuuu hehehe

Cik Bib said...

@damha : hahaha...da kenapa pulak sy salah eja? tol la. haish..

Cik Bib said...

@Wen : apa la gunanya kawen kalau tak jempot kawan-kawan? HAHA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...