25.1.12

teman | baik

Assalamualaikum w.b.t...............


apekah pendapat korang ttg teman baik lelaki (BFF) dan teman lelaki (BF) atau teman baik wanita (GFF) dan teman wanita (GF) ?

ini kerana ada ramai yang mengatakan bahawasanya lelaki dan perempuan tidak akan dapat menjadi kawan baik sejak dulu-kini-dan-selamanya. kalau ada sesapa yang menyangkal penyataan ini. sila angkat tangan dan berikan bukti sahih....sangat sahih!

bagi pendapat aku la kan. kalau teman baik lelaki...(sebab aku perempuan, aku cite cth sal BFF vs BF la kan ) dorang rasa kalau dgn BF ni cm banyak songeh siket nak kena jaga hati dan perasaan bagai. kalo cm BFF lantak p la kan ko nak gebang ape pun sebab nanti bila ko gaduh ke hape satu hari nnti. ko leh cakap..."ADA AKU KISAH ? NGKO TU BFF AKU JE. BUKAN BF AKU PONGGGGGGGGG"....tapi walhal dalam hati..."kuang aja. sampai hati dia gebang  cenggini kat aku, dia tak sayang aku ke ? ngeuuuwww...ape lebihnya GF dia dari aku GFF dia ni ?" muahaha...ok tak contoh cani ? jelas tak ?


so, masih lagi rasa lelaki dan perempuan boleh berkawan baik ? oh anda sangat hebat ! sebab tu la aku takde kawan baik lelaki. yang saya ada adalah kawan-kawan yang baik. anda la kawan-kawan saya yang baik itu....ngeuuuuuuuuuuuuw~


pssssssssttttttttt : berkawan bia beribu. berkasih bia satu. dan jangan lupa untuk kasihkan Tuhan yang satu. itu lebih baik. 


4 komen panas:

damha said...

damha...
mengikut definasi kawan adalah teman...sahabat atau rakan taulan dalam pergaulan seharian...tanpa mereka sunyilah hidup kita ini...merekalah juga yg menceriakan n membahgiakan hidup kita...dikala susah senang n gembira duka mereka turut merasai sama dgn kita...berkawan antara lelaki n pompuan bukanlah bermad
sud utk berkasih2an spt pasangan kekasih..ia sbg satu pergaulan yg sihat dlm memberikan pendapat atau berkongsi perasaan dlm satu2 hal...adakalanya pompuan sama pompuan tidak dpt menyelesaikan satu2 masalah..pada pendapat saya itulah sebabnya kena ada lelaki dlm hidup pompuan..begitu juga dgn lelaki perlukan pompuan...,kadang2 perasaan n tingkahlaku antara lelaki n pompuan itu tidak sama...he3333
maafkan saya andainya pendapat ini tidak ada yg setuju...

Cik Bib said...

@damha : hamboi....lg panjang dr entri sy. hiksss...neway, tenkiu.

pendapat takde istilah setuju atau tidak. ianya pendapat. lebih kepada jujur.

Wen said...

aku duk mana CIK BIB ooi? hehehe....

Cik Bib said...

@Wen : ngko duduk UPSI sana dendiam. huahua....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...