12.1.12

kenapa | berdebar ?

Assalamualaikum w.b.t............


hari ni berdebar. berdebar apa pasal ? pasalnya aku pun tak tahu kenapa. kenapa la jantung rasa berdegup pantas.

MACAM MANA BOLEH JADI BERDEBAR NI?!


pegi pejabat pos tadi pun berdebar. pos barang untuk @Trex & @Panadol. mahal gak rupanya pos barang ek. aku boleh je tapenah tahu. Trex & Panadol...korang tau tak. aku bagai nak gile bungkus jadah tu pastu poskan. seksanya hari aku hari ini...

balek tu aku berdebar lagi kencang. polis cakap jalan aku lalu tu Wrong Way. aku tengok atas bawah polis tu. aku lalu ja situ. da kenapa dia jaga kat wrong way ? banyak kerja lain kat luar sana dia boleh buat. ehm...sori ya pacik ke abang polis tadi. aku berdebar. tak dapat berfikir menda ko cakap tadi. dan terus buat kesalahan. tapayah la saman-saman bagai ya. Chill ja...hari ni kan hari khamis. #apekaitan ?#

dan sampai aku up entri ni perasaan berdebar ni masih ada. mak pesan kalau ada rasa camtu. tak sedap hati ke. banyakkan istighfar.selawat.dan seumpamanya. 


pssssttttttttt : dupdapdupdap....jantung oh jantung kenapa berdegup kencang? nanti jawab jantung. sebab berdebar..... 

6 komen panas:

Wen said...

beb, ko banyak minum kafein niiiii jgn minum kafein banyak sgt wei.... :P

damha said...

mengikut kamus dewan bahasa n pustaka edisi yg terbaru berdebar ni boleh ditakrifkan sbg satu perasaan yg bergejolak dlm dada seseorang..perasaan yg tidak tenteram..berada dalam keadaan yg resah gelisah...debaran jantung akan lebih cepat denyutannya drp kebiasaannya...oleh itu kita disyorkan supaya bertenang....berdoa n bertawakal memohon supaya ade sesuatu kebaikan yg akan kita perolehi nanti......sekian terima kasih...

Cik Bib said...

@Wen : HAHA...celah mana kafein lak aku amek? ko mandai aje kan.

Cik Bib said...

@damha : yer...betol tu. ahaksss!

yus zana said...

Dah tau kan jawapannya...kembor ko nak bersalin rupanya.....kata kembor...so ko turut merasakan...so suwett

Cik Bib said...

@yuszana aka kaklong ku : tu la pasal..skali kembar i ngahbsaket nk bersalin da....kuasa Tuhan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...