18.1.12

itulah | karma

Assalamualaikum w.b.t...............


hari ni aku rasa ada sesuatu yang buat aku rasa betolla pasal istilah KARMA. selalu aku pedulik ape pasal menda alah ni. takde kaitan pun dengan aku...eceh, berlagak ngko..!

KARMA : what goes around comes around

berhenti bersedih tapi jangan pula berhenti berdoa.

Alhamdulillah, hari ni salah satu doa aku dimakbulkanNya. syukran. walaupun aku rasa sedih tapi at least aku diberi petunjuk yang amat tiada ternilai besarnya. sesungguhnya setiap yang berlaku ada hikmahnya yang tersendiri. aku menangis ? HAHA..... why NOT


psssssssttttttttttt : lepas satu hal, satu hal. ape lagi lepas ni. siapa nak bagitau dulu ? angkat tangan....boleh jawab~


4 komen panas:

missSenget said...

bib...napa masa nangis x video call ngn aku..

mesti ms tu ko cantik sgt kan..

Cik Bib said...

@missSenget : opkos la kan aku kelihatan cantek. ngeuwwww~ HAHA...

Anonymous said...

damha...
bila kita membicarakan ttg bab hukum karma ini ia adalah sesuatu yg telah tersurat utk kita...kita kena terimanya dgn hati yg terbuka n tenang...sesungguhnya ada hikmah disebalik hukum karma itu yg kita x terjangkakan...menangislah jika itu boleh menenangkan pemikiran kita..kita hanya insan biasa yg x boleh mengelakan sesuatu trajedi yg menimpa...namun kita perlu berusaha utk mencipta sebuah kebahgiaan....

Cik Bib said...

@damha : hehe..yela. marilah kita usaha mencipta kejayaan yer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...