10.1.12

hati | bunga | bunga

Assalamualaikum w.b.t...............


hati aku berbunga-bunga sebab aku rasa macam best la 2-3 hari ni. perasaan macam sangat best. kaitan best dengan bunga-bunga. APEKAH wahai bib uik ? ala...bia la. aku nak gtau hati aku bunga-bunga je. tu saja entri kali ini. selalu lah hati aku berbunga-bunga supaya dapat hidup dengan nyaman. wah....


dah lama aku tak pegi shopping weh. wanita dan shopping selalunya tak dapat dipisahkan. kalau dipisahkan hancur la hati dan merana la jiwa. #ayat propa#


psssssttttt : hati berbunga² bukan sama dengan dalam hati ada taman ya.  


8 komen panas:

NighBerkz’S Blogs said...

hurmm dalam hati ada tman.. taman bunga or pemainan?hekhek


http://nighberkz.blogspot.com

damha said...

~bunga2 kasih berkembangan...
dalam jambangan hati...
harum mewangi mekar segar...
kuntuman mawar merah...
meronai alam yg indah permai...
sebait puisi terselit ditangkainya...
mencurahkan rahsia hati...
dalam hati ada taman...
dalam taman ada bunga...
dalam bunga ada wangian...
dalam wangian ada bauan yg semerbak..
harumnya bunga kasih...
harum subur dihati...~

he3333
nukilan damha....~

Wen said...

shopping kan aku baju skali. bg aku free hehe

Cik Bib said...

@ NighBerkz’S Blogs : taman rashidah utama. wah...tetiber

Cik Bib said...

@ damha : haha...adehai la.

Cik Bib said...

@ Wen : ok bereh....huahua.

cikguluv said...

wah kemain bebunga ....tgn aku pun dah menggigil nak buat hantaran pakai bunga idup ni...silalah

Cik Bib said...

@cikguluv : haha..kaklong. takpe..kumpul ja duit. nnti sponsor kawen sy tau.HAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...