24.1.12

happy | CNY

Assalamualaikum w.b.t..........dan salam sejahtera.


entri ucapan Selamat Menyambut Tahun Baru Cina buat kaum Cina di Malaysia wa tahun ni manyak lambat woh. sulah masuk laya kedua laya cina baru wa mau wish. takpe la nya pun. tahun ini tahun Naga Air kan woh....masyarakat Cina percaya ini tahun manyak ong meh. #aku memang memandai-mandai#

kalau lu olang pandai lagi dari wa yang memang pandai-pandai ini kan. dalam manyak-manyak laya kan. laya ape yang kita semua lapat makan itu buah-buahan manya-manyak dan tahun ni opis tak bagi solang sekotak pasal bajet 2012 sulah lari woh ? #lawapannya : itu laya Chinese New Year loh# 

bagi membuktikan lawapan bagi soalan wa li atas tadi. wa ala sertakan gambar. da kenapa aku punya cakap pun nak pelat bagai minta penampar ? BACK TO NORMAL...muahaha.

ni buah limau yg dibahagi-bahagikan dgn tidak adil.

aku pilih limau yang santek ja meh bagi sama dorang.

psssssssstttttttt : tetiber teringat kat kawan baek chinese aku, SIEW-SIEW. suka buli dia. nanti dia cakap aiya bib. kamo manyak jahat lo...tapi kalau i tak jahat. u tak kenal i meh. 


4 komen panas:

NighBerkz’S Blogs said...

pergh sket cik bib..hekhkehke



http://nighberkz.blogspot.com

Cik Bib said...

hahaha...nak wat ape pergghhh tu nightberkz...hikkksss!

Anonymous said...

damha...
masa lu bg2 wah olen tu lu ada cakap x ..satu utk gua satu utk kau..dua utk gua satu utk kau....he333....ini manyak tidak adil wooo...bila mau abis kira aaa...
ini tahun aaa manyak untung wooo..tahun naga air...moga lu ada ong ini tahun...

Cik Bib said...

@damha : haiya...itu la pasal . wa pun tatau la itu wa punya bos. halap-halap tahun ini. untung manyak. gaji wa naek manyak. bonus wa manyak..hikksss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...