10.1.12

hai | la | janji

Assalamualaikum w.b.t............
 

aku ada satu janji
janji untuk dikotakan. 
tapik mampukah aku berjanji dan....
terus berpegang pada janji tersebut ? 


tapi kenapa perlu ada janji macam tu ?
hal macam tu sepatutnya bukan apa-apa.
tak perlu berjanji-janji rasanya. 
kita masih boleh lakukan tanpa berjanji

apa-apa pun, kalau janji tidak ditepati. 
maafkan la aku tapi aku janji.
janji yang tak ditepati ini.
tidak akan sampai memudaratkan diri.  


psssssssssttttttttttt : ini lirik untuk lagu terbaru najwa latif. aku karang sendiri dengan kakak dia.  HAHA~

13 komen panas:

NighBerkz’S Blogs said...

waahhh semart2...


http://nighberkz.blogspot.com

Wen said...

ko nape beb? hehe

p[A]n[A]d[O]L said...

wehh, jan lupa janji ko ngan aku..
hahaha

damha said...

janji yg diucapkan mesti ditunaikan supaya perjanjian itu tidak hanya sekadar janji janji yg dijanjikan..kerna ia mungkin menjanjikan satu kejanjian yg telah dijanjiankan itu...
bib faham x apa yg saya tuliskan surat perjanjian ini...he3333

cikguluv said...

janji rock

Cik Bib said...

@ NighBerkz’S Blogs : gamborke lirik janji tu yang smart ? HUKHUK~

Cik Bib said...

@Wen : nanti kita jpe aku citer okeh. saja bakar line. ntah bila thn la ko nak jpe aku kan? HAHA...

Cik Bib said...

@ p[A]n[A]d[O]L : janji apekah wahai pan? sebab kita terlalu banyak janji-janji manis stakat ini. wakakakka...

muCux said...

hahahaha
aku ingt lirik nie anak kak yati yg buat damn!!!!
sampah!!!

Cik Bib said...

@muCux : ko jgn kutuk karya aku boleh ? HAHAHHA....

Anonymous said...

damha...
hye bib ko terlepas pandang ke apa yg ako komen kat atas tu...x de apa2pun tindakbalas janji pun...he3333

Cik Bib said...

@damha : Hahaha......sorila.tak perasan.tp rasanya da reply.tp xmasuk kot.maap ya...

Tu la,da mungkir janji ni ekceli.adeh......

Cik Bib said...

@kaklong : yezza...janji rock kan cikgu luv....hehe.yeah! Yeah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...