6.1.12

fullhouse | vs | fish manhattan

Assalamualaikum w.b.t................


fuyoh...sempena adek-adek aku dapat bonus. aku selaku kakak tidak melepaskan peluang menge'pau' adek-adek ini bagi tujuan merapatkan silaturahim. PUIHHH...aku da la kais pagi-makan pagi-kais petang-makan petang. kais malam-tido malam. kasihan bukan ? tapik tu la. rezeki masing-masing. rezeki deme lebih. aku tumpang la kan macam biasa. aku kan penumpang bahgia tegar orang lain. HUHUHUHU...

FULLHOUSE : aku bagi 3*...sebab makanan dia biasa je. kuantiti cipot. rege mahal. tapik tempat dia macam korang duk makan kat rumah jiran yang kaya dan kemas. hah..camtu la! terima kasih ANI & ATUN blanja kakak.

tukang belanja kakaknya. makasih adik-adikku~

FISH MANHATTAN : aku bagi 4 setengah * ...sebab makanan dia sedap lazat berkrim dan kuantitinya pula banyak. rege mahal tak kesah sebab orang belanja. HAHA. cuma kekurangan dia adalah makanan berbaur ayam. nama pun FISH MANHATTAN ape kejadahnya nak ayam bagai. hukhuk! terima kasih kali kedua buat ATUN. 

sedap gilakkkk Fish & Chip dia. dilises!!
* = bintang

psssssssssttttttttt : kalau korang nak share berita gembira dgn aku sambil blanja-blanja makan cenggini. bagitau tau! kekekeke....

4 komen panas:

damha said...

wahhh syoknyer n cedapnyer cik bib dpt mkn free adik2 blanja tu...he3333...nape bg 3* n 4 1/2* ...bg la seribu bintang kat depa berdua tu mcm lagu kumpulan alleycats tu atau nama melayunya kucinali...he3333

cikguluv said...

aku pun kakak kpd korang..nak fish manhattan gak...x kiraaaaaaaaaaa

Cik Bib said...

@damha : erkkkk....kucinali?kahkah...alleycat bukan kucing alley?huahua...choi!

Cik Bib said...

@cikguluv : hahaha...kaklong blanja la sy plak.da naek gaji kan?hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...