27.1.12

boleh | tuju | lagu ?

Assalamualaikum w.b.t................


pernah tak korang dengar lagu lepas tu macam
**********tingggggggggggggggggggggg**********
tetiber terlintas dan teringat kat seseorang-deduorang-dorang-kitorang dan lain.

since aku duk layan radio frekuensi 105.30 aka SURIA FM. aku rasa setiap lagu buat aku teringat kat setiap org yg ada kat sekeliling aku.
kawan masa zaman maen hoki/latihan pusat dulu (lagu XPDC) ,
teringat kawan masa kat UiTM dulu (Ramli Sarip/Khatijah Ibrahim/lagu Kak Melah) ,
teringat lagu masa  cinta hingusan dulu (Smack That) ganas tak ganas, lagu Akon lagu tema cinton. sapa berani ?  muahaha!
lagu Alif Aziz terkenang zaman g holiday kat Kuching dgn geng blogger.
lagu Kuch Kuch Ho Tai (betul ke aku eja?) teringat masa aku skolah menengah.

tak cukup tu banyak la lagu yang aku tatau pun tapi ada kawan aku suka. da tepaksa aku otomatik tahu lagu nun. muahahaha..nak sound cakap lagu tu bosan. japg tacing nanges kua airmata darah. tak ke pasal. baik layankan aje. lagu nasyid masa zaman aku blaja dl pn kemaen sampai 4gb tu utk lagu nasyid sahaja okeh. hikkkkssssssss~

betul la bak kata Yuna, setiap gambar ada lagu. tapi aku adjuz siket. jadi setiap memori tu ada lagu. apa-apa pun, jangan la lalai sebab lagu okeh. sekadar utk hiburan picisan cuma. eceh..


psssssssttttttttt : kalau dengan anak buah aku tema "I love u like the love song".kemaen lagi tau. part paling dorang suka. repeat-peat-peat-peat-peat-peat. skali dgr macam deme ni sebut pig pun hado. HAHA..

2 komen panas:

damha said...

mmg benar cik bib..bila kita mendengar satu2 lagu..dan kita menghayati setiap bait lirik2 lagu tersebut semuanya ada kenangan yg tersendiri...ada kisah disebalik kisah...ada memori yg mencuit hati..ada kenangan yg menyentuh jiwa...tersentuh hati kecil kita bila teringatkan sesuatu..lebih2 mengenang pada seseorang yg pernah hadir dalam hidup kita....kekadang mengalir air mata dipipi tanpa kita menyedarinya.....begitulah terletaknya kekuatan satu2 lirik lagu yg puitis n irama yg mendayu2.....boleh meruntun jiwa seseorang...yg pastinya ada juga lagu yg boleh membuatkan kita tersenyum sendirian.....
saya pula suka dgr sinar fm...lagu2 retro yg menyentuh hati n ada kenangan disitu....lagu jiwang abis le...he3333

Cik Bib said...

@damha : errrrrrrrrrkk...OKEH! thank you...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...