29.1.12

AJL | ke | 26

Assalamualaikum w.b.t...............

aku da lama tak layan Muzik-Muzik. tahu-tahu da sampai ke Anugerah Juara Lagu (AJL). nasib baik lagu-lagu yang masuk ni bolehla. ada beberapa la macam aku rasa erk..da kenapa lagu dia lak masuk. macam taboleh bla je. tapi lantak p la. bukan ada efek kat aku pun. hiburan picisan cuma. HAHA...ni hah dia lagu yang masuk AJL kali ni.

  1. KALAU BERPACARAN - Ana Rafali, Suhimi Meor Hassan, Ultimate  (X)
  2. KARMA - Faizal Tahir
  3. PENAKUT - Yuna
  4. SEDETIK LEBIH - Jacquline Victor
  5. AWAN NANO - Hafiz
  6. CINTA MUKA BUKU - Najwa Latif   (X)
  7. WANITA SELURUH DUNIA - Projek Pistol   (X)
  8. TIGA SUARA - Shiela Hamzah, Jacquline Victor, Ning Baizura
  9. KEKANDA ADINDA - Monolog dan Atilia    (X)
  10. SUNGAI LUI - Aizat
  11. KISAH HATI - Aliah
  12. GADIS SEMASA - Yuna

siap hado laman web khas tau sempena AJL ni. video streaming gitu :  AJL ke 26 TV3. dan..yang sign (X) maknanya lagu yg aku rasa macam errrrrrrrkkkkkkkkk ?! HAHA..

pssssssstttttttt : rajin plak aku nak hapdet pasal AJL ni. HAHA...ok la, nak pegi beli eskrem kat speedmart. babai..

2 komen panas:

fiezah91 said...

haha.. kenapa ko punya X tu sama dengan aku?wakakakaka

Cik Bib said...

@fiezah91 : HAHA... sama ek. semua orang pn aku rasa sama (X)..heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...