20.12.11

semangat | yang | hilang

Assalamualaikum w.b.t............


sedang aku tak bersemangat ni hah..boleh pulak DJ ni duk pasang lagu KENANGAN TERINDAH. kenapa lagu ni sedap sangat. tapi aku tak nampak apa-apa keindahan di sekeliling ? yang aku nampak kalendar 2012 ada 2-3 atas meja aku ni hah. botol air biru Tupperware. buah jambu bubuh asam & roti butterscotch....kekekekeke. #gambaran meja aku kat opis#

kejap je kan da nak masuk 2012. cepatnya masa berlalu.. tapik kenapa aku rasa gaji macam lambat lagi je ? HAHA..ini entri malas-malasan aku. tapik aku still nak taip. aku pening kepala ni sebab saket tekak....

bangun pagi da takde semangat nak pergi kerja. aku hadapi penyakit berbahaya kebelakangan ini. adakah ini petanda kena kerja di tempat lain ? OH SESIAPA ADA IKLAN MAHUPUN TAHU TENTANG KEKOSONGAN JAWATAN. sila la bagitau ya...ini kerana, saya memerlukan persekitaran yang berbeza untuk memastikan kesihatan dan minda sentiasa berada dalam keadaan baik.



psssssstttttt  : nak jadi doktor, macam da terlambat je. nak jadi polis, mata i da rabun. nak meniaga la...kot la jadi jutawan kosmetik setanding Simply Siti. ececeh!!!


6 komen panas:

damha said...

kenangan terindah....
membuatkan diri ini...
terusik nostalgia yg lalu...
meninggalkan seribu mimpi2 nan indah...
yg x kan dilupakan...
kan kekal dalam lipatan hati...

he333

nukilan damha....

Chikebum Buzz said...

Jadi la ape pun ko nak jadi cik bib ...yg penting bak kaledar 2012 satu!! banyak2 atas meja wat semak jer #gambaranmejacikbib ...kan kan kan ???? haha .. !

Wen said...

hahaha takkan ko nak berhenti kot. x belanja aku makan lagi hehe

Cik Bib said...

@damha : erkkk...okeh, hari-hari la bernukilan ya kamo. chait...hehe.

Cik Bib said...

@Chikebumbuzz : tapik kakak...saya sayang kalendar tu. #dekot#

saya nak jadi dokto la kakak. acane ni?

Cik Bib said...

@Wen : ah ko lambat nau nak trn KL. daripada aku kerja sampai aku belajar balik. sampai aku berhenti kerja ko duk ja kt UPSI nun..kehkeh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...