3.12.11

selepas | kajang | banjir

Assalamualaikum w.b.t...........

macam mana Banjir boleh landa kajang ek? maybe ada sumting wrong kot dekat sistem perparitan dia .ni ada la video siket utk dishare kan. tapik kalau korang taip dekat YOUTUBE, "kajang banjir". hah...ada beratur lagi video.

oleh itu, sama-sama la kita berdoa semoga kita berada dalam keadaan selamat dari segala bencana, kecelakaan, maksiat dan segala kekufuran. supaya Allah S.W.T akan sentiasa melindungi kita semua ya. hati-hati dengan cuaca sekarang ni. kan musim hujan-pastu banjir-jalan licin-drive tak nampak jalan pasal hujan lebat. macam-macam. ape-ape pun, malang tak berbau. berhati-hati yok!!





pssssssttttttttt : harap semua mangsa banjir bersabar dengan dugaan dan bencana yang dihadapi. rumah aku pun selalu banjir. penat memang penat. tapi redha je la. 

2 komen panas:

damha said...

semoga mereka yg terlibat dlm banjir tu dpt menghadapi dugaan ini dgn hati yg tenang n redho....

Cik Bib said...

@damha : yer...betul tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...