30.12.11

Ombak | Rindu | Full Movie

Assalamualaikum w.b.t............

korang da tengok filem OMBAK RINDU ? cerita yang dari novel difilemkan tu. hah yang tu la. ececeh..walhal aku tatau pun ada novel OMBAK RINDU. tau-tau keluar filem. kecoh-kecoh. baru la aku tau. kalo tak..haram la nak tau. aku kan buta novel..

#flashback sebulan lepas. HAHAHAHA....#
aku nengok wayang citer ni dengan kakak+abang ipar+adek aku. wayang midnight lagi. abes citer ni dalam pukol dua. kejadah la kan...aku rasa ada la tak sampai 10orang dalam tu. 

aku tak baca pun novel dia. tau-tau da kua filem. aku bedal je la. aku rasa cerita ni okeh la. takde la teruk sangat pun. tapik takde la best sakan pun. 

ni kat bawah ni aku ada jumpe video Full Movie OMBAK RINDU ni. siapa-siapa belum penah layan lagi. korang try la nengok. mana tahu korang rasa sedih gila atau sebaliknya ke kan. so, saksikanlah ya dengan baik selagi video ni tak ditapis-tapau dek pengarah Ombak Rindu ni.



adek aku punya kelentong aku cite nanti Haris tu hilang ingatan. kejadah betolla. mana ada! sedar dari koma terus je Haris tu sebut nama Izzah siap minta jam tangan lagi. hilang ingatan la sangat..choi!


pppppsssssssssssttttttttt : kalau diberi pilihan OMBAK LAUT dengan OMBAK RINDU. aku pilih OMBAK LAUT. kikikiki....


8 komen panas:

muCux said...

apa kejadahnya video nie x leh tgk :(

Wen said...

da nangies dengan novel. xnakl baca daaa

Cik Bib said...

@mucux : ni namanya entri sia-sia. ASTRO da claim copyright dia da...kakaka.

kan aku cakap. sebelum ianya ditapis-tapau.KAKAAKA....

Cik Bib said...

@Wen : erk..takde la sedih sangat pun. ko ni kan. ceh!!!!

damha said...

selama in ko x tau ke bib ade novel OMBAK RINDU...choittt....orang dah dua kali khatam ko baru tau....he3333..

sedang aku berjalan jalan...
ditepian pantai seorang diri...
tiba2 ombak rindu dtg menyapa...
entah kenapa berdesir hati ini...
rindu pun bertamu dlm kalbu...
serasakan begitu indah n syahdu...
kau dtg lg dlm fikiranku...
membuatkan ku terharu..
terkenang kisah yg lalu...
mencuit hati kecilku...


he3333

nukilan damha...

fiezah91 said...

best lagi baca novel dia dari tengok cerita. hoho. dan dan dan aku tak menangis macam yang orang lain kata pun masa tengok cerita ni. sedih tapi x dapat nak tarik perasaan aku menangis untuk cerita ni.

opssss.apasal aku rasa aku komen banyak sangat ni? hahaha.maaf la yea bib. :P

Cik Bib said...

@damha : errrrrrrrrkkkkkkk.....#pengsan#

Cik Bib said...

@fiezah91 : sebab aku tak baca novel dia. aku rasa macam...aku tatau pape. dan kaitan dgn novel pn aku tak nampak.kakakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...