12.12.11

musang | king

Assalamualaikum w.b.t..........

tau tak apekah perbezaan MUSANG & MUSANG KING ? semalam aku pegi jalan-jalan BENTONG, PAHANG. sekali aku nampak ada orang jual binatang tepi jalan. gile weh jual musang tepi jalan. ntahmana musang dorang duk buru. pastu jual. KING dia plak tu dorang jual. GILERRR!

aku da jalan-jalan punya jalan sekali kan. aku baru tau MUSANG KING itu adalah doghian. sungguh cetek pengajian am aku. #tetiber# sepanjang jalan ada jual menda alah ni. tapik abg ipar aku kata nnti balek beli. da time balek tu. suma kedai da tutup. ape kejadahnya ?


ni King of Musang. ianya haiwan ya.

ni pulak adalah buah-buahan ye. jenis Musang King!

psssstttt : mati-mati la aku boleh tatau musang king tu durian. apekejadahnya ? dan sekarang ni. aku sedang mengidamkan durian gred Musang King ni...!


4 komen panas:

Wen said...

hhaaahha yeke bib? aku tatau pula nama durian tuu... weii bile ko nak blanje aku ni?

Cik Bib said...

@Wen : erk..aku pun baru tahu. apetah lagi kau. kekekeke...

kaitannya belanja ko dengan musang king ni.apekah?cis...

damha said...

utk pengetahuan cik bib durian jenis musang king mmg sedap rasanya hingga menjilat jari..harganya agak mahal cikit drp durian biasa....nyum2 sedapnya saya mkn suatu tika dulu...he33333..slmt mengidam cik bib...

Cik Bib said...

@damha : durian tak musang king pn da sedap. apetah lagi musang king. uwa...pos la sini uik. HAHAHAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...