20.12.11

hadiah | tiada | pemilik

Assalamualaikum w.b.t........


aku ada beli hadiah. tapi tak tahu nak bagi kat siapa. boleh ?
ekceli nak bagi kat satu orang ni. tapi prestasi dia kurang memuaskan.
so, terbengkalai la...tunggu je prestasi beliau naik balik atau mungkin ada orang lain yang lebih berprestasi. kita bagi je hadiah ni dekat dia. aku beli sebab aku suka kotak dia. isi dalam dia no dua. walhal isi dalam dia yang mahal. kakakaka.



psssssttttttttt : aku suka gila reben. so, siapa-siapa nak bagi aku hadiah. sila bubuh reben. kalau takmo bagi hadiah. bg reben pun aku suka da. AHAKSSSS!


6 komen panas:

Wen said...

aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk kan aku nak celebrate christmas ni hehe

damha said...

prestasi dari segi apa bib yg kurang tu.....nampak gayanya sapa2 yg nk adiah drp cik bib tu kena tingkatkan lagi komitmen prestasi diri samada dari segi kelakuan..akhlak mahupun sahsiah...berpandangan jauh merentasi masa...berfikiran terbuka dlm segala segi...beremosi yg sesuai pada tempatnya...dan kalau ada lg ciri2 yg lain silalah cik bib tambah ye....he3333

Chikebum Buzz said...

yer ..akak berprestij ...err...eh berprestasi ..boleh la bagi adiah tu kat akaks ...muehehe . #gelakjahat

p/s : akak pun ada adiah yg dah beli tp x amik lagi kt kedai ..hehehe ..

Cik Bib said...

@Wen : ko mnta la dekat pacik santa klaus. nak jugak hadiah aku tau..hish!

Cik Bib said...

@damha : HAHA...panjang da kamo tulis tu. da cukup sangat la tu. takmuat da kalau nak tambah-tambah. HAHA....

Cik Bib said...

@ChikebumBuzz : akak bukan berprestij maupun berprestasi. akak penuh dengan kontroversi. KAHKAH....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...