5.12.11

best | hari | isnin

Assalamualaikum w.b.t........


korang penah dengar istilah BLACK MONDAY ? ishk-ishk. kesian MONDAY tau.korang tau tak itu istilah tabaek dari orang yang tak bertamadun! ISNIN adalah hari yang BAHAGIA. itu pun sebab aku cuti hari ni. kalau tak..aku tengah duk sakan wat keje yang belambak masuk je ISNIN. seronok gila dapat cuti hari ISNIN ni.rasa nak jerit.......WAHHHHHHHHHH..BEST!

nampak tak BAHGIANYA aku & isnin ?

kepada rakan-rakan sekerja. BOKOJO LA KITO SEKUEKNYO. BOKOJOLA KITO SEKUEKNYO. YAYAYAYAYAYA.....kepada rakan-rakan yang lain yang jugo sodang bokojo. kojo la bebaek. supayo ISNIN korang juga bahgia. huhuhuhu...

da kenapa aku cakap buruk bebenor bunyin loghat ni ? ni suma pasal aku ada kek NOGHORI SEMBILAN. buat ape ? aku ada shooting drama AWAN MUMIA kat sini. NANTIKAN!!


psssssttttttttttt : sangat stress dengan insiden gaji teramat lewat. lalu aku pergi membawa hati yang lara. izinkanlah aku membawa diri ini...cehcehceh!

6 komen panas:

missSenget said...

bib..

tak elok berlagak2..


hahahhaa...

Anonymous said...

damha...

lalu aku pergi...
membawa hati yg lara...
izinkanlah aku membawa diri ini...
kesatu alam yg indah n syahdu...
buat menenangkan hati yg resah...
aku tidak tahu...
mengapa begini jadinya...
hati yg tidak keharuan...
ku harapkan...
moga kan ade sinar yg menanti...
moga kan ada kebahgiaan yg menjelma....
untuk memenuhi hati yg kesepian....

nukilan damha...
he3333

Cik Bib said...

@Nget : mana ade blagak pon. Aku kan bg kata2 semangat tu.ishk3x.....

Cik Bib said...

@damha : erkkkkkkk ? selalu la nak bersajak kat komen post ni kan?hish~

Anonymous said...

damha...
saya sekadar menyambung puisi bib tu...he3333

Cik Bib said...

@damha : errrrrrrrrrkkkkk.......okeh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...