8.12.11

aksi | stunt | women

Assalamualaikum w.b.t.........

korang penah buat aksi stunt tak ? huhu..baru-baru ni aku da bosan dengan keadaan biasa hari-hari kan. pegi keje - balek keje. camtu je hari-hari. so, aku pun tetiber rasa nak wat aksi stunt. baru la nampak stylo siket.ekekekekeke..#PANGGG!!#

uik giler...kata-kata di atas adalah hanya digunakan ketika berlaku kecuaian. boleh jadik pulak nak stylo wat menda giler. sesungguhnya baca la doa naik kenderaan. dan sila jangan tiru aksi ini di atas jalanraya.

cenggini la pintu kereta aku terbuka time lap. fuh!!

AKSI KELMARIN : 

macam biasa balek keje btegur sapa dgn rakan sekerja beriyer. BLA..BLA..BLA..BABAI KORANG! TATA TITI TUTU...sambel duk tarik pintu tutup siket sbb kete sebelah nak masuk. aku tutup tipu-tipu. lepas tu lupa lak nak tutup betol-betol. sedang aku buat 'lap' kat simpang depan tu. hamek ko!!! SEKALI TERBUKA PINTU kereta aku. naseb baek takde kete laen di samping aku tak tercampak. hadoila......syukur alhamdulillah takde kereta dan keadaan terkawal..! 




pssssttttttt : sejak dari tu. sapa tegur aku time balek aku iyer kan je. takde nak sakan borak sampai pintu lupa tutup. ngerissss~


14 komen panas:

fiezah91 said...

dahsyat nya. haha

damha said...

fuyoooo sampai terbukak pintu keta tu bila cik bib wat overlap kat simpang depan tu...nie dah dikira adegan ngerissss dan layak dipanggil putrajaya drift ...he3333..leh kalahkan kl drift nie....

p[A]n[A]d[O]L said...

perghhh..
kalo ada dak rempit sblah keta ko tue beb, mmg haru la kejadiannya..
hahaha

Aishah Zin said...

oic..gns tol cik bib.nsb bek xde pape.huhu

Cik Bib said...

@fiezah91 : uik pija..menda yg dahsyatnya?

Cik Bib said...

@damha : da kenapa putrajaya pulak?ceh...tu la pasal damha uik. drift punya pasal kan.kekekeke...

Cik Bib said...

@ p[A]n[A]d[O]L : itu la pasal pan..nasib baek la. kalau tak. dgn budak rempit tu aku duk himpit. adehla...

Mujur Tuhan Melindungi..fuh~

Cik Bib said...

@Aishah Zin : adeh..mana ada ganas. hilang ingatan kejap tak tutup pintu betul2. tu la pasal. syukur takde pape.

Chikebum Buzz said...

meroyan budak nie ..tu la gossip lebey ..haha .. sampai pintu x tutup pun x perasan ..sib baik terbukak time corner ...kalau time ada moto belah kanan ..x pasal ko kene bedal ngan moto dia .. hehehe ..

Cik Bib said...

@chikebum buzz : mana ada gosip lebih. kalau gosip pn dengan akak je la pun.ekekekeke...

damha said...

mungkin juga ada benarnya cik bib ni gossip lebih spt kata cikebum tu...tapi saya x tau le gossip apa yg berlebihan tu...he3333

Cik Bib said...

@damha : ishk3x...jangan mudah percaya dgn cakap org lain. HAHA... :P

Wen said...

puyoooooooo akak aku jadik stuntman? eeerrrkk jgn nak stuntman sgt la bib.... bese2 jek okey? hehe...

okeh la gak tu sedar sikit tuan badan

Cik Bib said...

@wen : mo cari gaduh ka wen?cissss...ala,aku saja je nak wt stunt.boring la hr2 hadap menda sama #coverline#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...