28.12.11

ada | masalah | besar

Assalamualaikum w.b.t.............

aku ada masalah besar. tak tahu la bagi korang tak besar. tapik bagi aku menda ni mmg masalah besar buat aku. perasaan macam ni jarang-jarang ada kat aku. omputihnye "BIG PROBLEM" .




korang dapat sesuatu yang happy tapi korang tak happy.
korang dapat sesuatu yang tak happy tapi korang happy.
MASALAH BESAR BUKAN ?

psssstttttttttt :  benda-benda takde penyelesaian lepas da kita da berusaha, macam mana nak buat ? berserah dan tawakal ja la dan redha dan segala kemungkinan..SEDIH! 

6 komen panas:

missSenget said...

memang besar masalah ko ni cik bib...

parah..parah...


moh jumpa tok moh..

Cik Bib said...

@missSenget : memey la.besar woh..macam besar ikau paus raksasa. eh tak..tak..tak..besar lagik dpd tu.

damha said...

usahlah bersedih...
diatas apa yg berlaku...
kerna itu mungkin ada hikmah...
disebalik apa yg terjadi...
kita hanya merancang....
yg menentukan hanya DIA...
berserah ,bertawakal n redho..
itulah pengubat n penawarnya...
hidup kita didunia ini ...
mmg x dpt lari drp masalah....
itulah dugaan...
itulah cabaran..
yg mesti kita harungi n hadapi...
moga kan ada sinar mentari...
dihari muka nanti...

nukilan damha....*_*

Wen said...

choi.... Ko padam jek mslh tu mcm dalam pix tu.. nak aku bg pemadam... :P

wei ape kes ni... nmpak parah je hehe

Cik Bib said...

@damha : baekla...kalau la ianya semudah itu.cewah...

Cik Bib said...

@wen : tu la pasal...weh,pm la aku no kau.mau mengadu domba ni.kekekekeke....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...