3.12.11

12 | is | DECEMBER

Assalamualaikum w.b.t.............


sekejap masa berlalu. sangat sekejap rasanya. tak selesai lagu ape diidam-idamkan December lepas. da datang December baru......macam biasa tiap-tiap tahun ada suka-duka-cuka.

antara wish list aku yang tak kesampaian :

  1. nak beli kereta BMW 12series.
  2. nak beli rumah banglo 8tingkat atas bukit. banglo 8tingkat okeh..bukan flat.
  3. nak makan banyak sampai kurus. ni pun tak kesampaian. 
  4. nak dapat keje CEO yang duduk kat tingkat 80 bangunan KLCC. 
  5. nak pergi bercuti kat Krabi. lepastu pegi Hawai plak maen jetski. fuyooh!!
  6. nak kawen dengan putera raja macam Ramualdo. takde camtu. Tarabas pon boleh la (refer to citer TV2, hari ahad 10malam.

imaginasi kemaen lagik tau...HUHU.
i love u like a love song bebeh....auuummm~

ape-ape pun, semoga hari-hari yang kita bakal lalui akan menjadi lebih baik dan bermakna walaupun tanpa benda-benda yang aku sebutkan macam kat atas ni.


psssstttttttt  : bulan doblas musim hujan-musim coti sekolah dan musim durian. best kan bulan doblas. i like bulan doblas.............


2 komen panas:

damha said...

december....
kau dtg lg...
mengulangi sejarah yg lalu...
suka duka dlm kehidupanku...
semuanya jadi kenangan ...
yg menyentuhi rasa hatiku...
sesungguhnya aku pasrah....
andai itu takdirnya....
entah kenapa kekadang ombak rindu..
dtg menyapa dlm ruang kalbu...
membuatkan diri ini...
dilanda keresahan...
yg tak berkesudahan...
semoga kan ada sinaran bahgia...
buatku meneruskan kehidupan ini...

nukilan damha...
he3333

Cik Bib said...

@damha : erkkkkkk....da kenapa kamo ? #pengsan#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...