1.11.11

welcome | november

Assalamualaikum w.b.t.....

bila fikir-fikir balik da kenapa pulak sejak bulan Januari sampai bulan Ogos, tak mahu pulak di welcome-welcome kan. da kenapa pulak bila November kemaen pulak kau nak Welcome November bagai bib oitttt ? puiiiiiiiihhhh...

haish la korang ni, macam tatau je. bulan yang femes untuk tahun ni kan bulan sebelas or 11. pasal tahun ni kan tahun 2011 kan. so, kononnya ada banyak tarikh cantik kat bulan seblas.

  • contohnya 1-11-11....bajet nak tarikh cantik sangat. walhal tarikh sebenarnya 01-11-2011. celah mana canteknya ? HAHAHA....
  • tapik ada lagi tarikh lain lagi best... 11-11-11. cantik kan, hari jumaat lak tu. sapa-sapa nak menikah. elok bebenor la..
  • tapik dorang kata 20-11-2011 pun cantek hape. ehm......TAPIK sebenarnya hari-hari pun aku rasa cantek je tarikhnya sebab aku kadang tak perasan pun tarikh setiap hari.HAHA...

pssssttt : tak kisahla ape-ape pun, yang penting banyak gak cuti bulan 11 ni. aku memang suka part cuti-cuti ni....cuti umum buat aku bahagia. yeeeeeeaaaahhh~


2 komen panas:

damha said...

selamat hari raya korban cik bib...
tarikh 10 Zulhijjah 1432H..
bersamaan 6.11.11...
itulah tarikh yg patut kita ingat...he333....
cik bib ade wat korban ka....

Cik Bib said...

@damha : yup...betol tu. saya tak buat korban. tapi kakak & makayah ada la buat.heh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...