23.11.11

tahniah | harimau | muda

Assalamualaikum w.b.t.....


malam tadi aku rasa semua orang duk layan siaran langsung BOLA SEPAK SUKAN SEA antara pasukan Harimau Muda (Malaysia) VS Garuda (Indonesia). takde la malam tu nak layan masterchef ke ape ke da lagi. semua duk layan BOLA SEPAK even kaki bangku cane sekalipun.

imagine aku da kenal dengan deme ni dalam sekelip mata. wah..hyperbola sungguh aku kan?

Khairul Fahmi Che Mat  -  Baddrol Bakhtiar (Kapten)  -  Mohd Asraruddin Putra Omar  -  Mohd Fadhli Shas   -  Mahalli Jasuli  -  Mohd Muslim Ahmad  -  Ahmad Fakri Saarani  -  Mohd Irfan Fazail  -  K. Gurusamy  -  A. Thamil Arasu  -  Mohd Nazmi Faiz  -  Fandi Othman


sekali tengok...cam bebudak skolah je. kekecik cilipadi gitu.


ni adalah tuk kali kedua aku layan. hari tu pun tengok masa deme ni lawan dgn Indonesia gak. baru aku tau ni suma pemain Harimau Muda. aku bajet punya la ada Safi Sali-Zakuan-Zafuan bagai tau. kejadahnye semuanya muka-muka baru kecuali keeper terbaek Malaysia, Khairul Fahmi. esoknya da takde suara. maybe gegendang kerongkong  da bocor akibat tekanan bunyi yang tinggi. Skuad Malaysia ni maen untuk kelayakan Olimpik pula pasni. gile penat woh~ 

TAHNIAH buat HARIMAU MUDA 

aaaaaaaaaaauuuuuuuuummmmmmmmm!


pssssttttt : aku terlupa tekan publish post. sebab tu la post aku ni agak basi. tapi masih dalam mood semangat kebolaan. BOLEH TUJU LAGU ?...


8 komen panas:

missSenget said...

APTB...


hahaha..

tetiba ko punya komen ni nk kene word verification bagai da kenapa?

x spam susah nk glamor..

Cik Bib said...

@misSenget : auuummm...sebab aku da tak moderation kan dia. so, ape kata aku word verification kan? boleh la ek...boleh la.

aku takmo glamor. aku nak femes je. HUHU.....

Anonymous said...

damha...
erkkkk....sejak bila pulak nie cik bib sukakan bola sepak ni...yg saya tahu sejak drp sekolah dulu cik bib nie mmg peminat bola jaring n juga juga merupakan salah seorang pemain yg handal dlm menjaringkan bola jaring tu...jgn2 sejak safi jali...zakuan n zafuan menjadi pemainbola sepak negara x...he3333

Cik Bib said...

@damha : sy pemaen hoki meh...xghet men bola jaring......adeh!

Zam Spyder said...

aummm.. aummmm... =^o^=

Cik Bib said...

@zam spyder : jgn nak auuumm....aummmm....sgt.g tdo.kekeke.....

Anonymous said...

damha...
pembetulan fakta...
terlebih dahulu saya memohon maaf kerna diatas kesilapan fakta yg x disengajakan...sebenarnya yg saya maksudkan ialah sukan hoki...he3333

Cik Bib said...

@damha : haha...dan2 je ek.taboleh bla..cisss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...