13.11.11

school | holidays

Assalamualaikum w.b.t..........


wah...rasa macam da lama tak hapdet blog. masalah kesihatan tak berapa nak mengizinkan. tapi kalau aku sihat, aku tak izinkan. pun sama je kot...


neway, aku nak wish SELAMAT BERCUTI buat anak-anak buah aku & semua la bebudak skolah. walaupun ada 1week lagi nak cuti tapi aku rasa rata-rata bebudak da tak dtg skolah da. eh...lupa lak. termasuk kakak-kakak aku yg cikgu. kemaen la dorang lepas ni duk lepak kat uma mak aku macam tak keje. sebab cuti sekolah...apesal dulu aku takmo jadi cekgu. adehaila. MENYESAL KEMUDIAN TIADALAH BERGUNA. tu je la nak hapdet. tajuk entri ingin dipraktikalkan.


pssssssssssttttttt : kalau aku jadi cekgu dl, korang leh panggil aku CIKGU BIB... mesti student aku sopan-sopan belaka. percaya tak ?


11 komen panas:

Wen said...

beb, aku cikgu hahaha. jangan jeles yeee

Wen said...

haha ape lak ni haha... eksen sikit je pon haha

p[A]n[A]d[O]L said...

slamat b'cuti jgk untuk aku..
hahahaha

sila JANGAN JELES yer.. :P

Chikebum Buzz said...

HAha ..anak sedara ko mesti cakap ..

" KITER KASI GEGARRRRR UMAH ATAM! "
=P hehee ...

CIKGU bIB ??? ..errr ...makin ramai la yg daftar kat sekolah budak jahat nantie ...hehe .. !

fiezah91 said...

haha.selamat bekerja bib. ko x cuti kan?wakaka..

ceit. ko ingat cikgu cuti semua ke masa cuti sekolah?

Cik Bib said...

@Wen : tul ke ko cekgu? ke ko bakal cekgu? choi....awal2 da berlagak. siot je...

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : erk...kata la ko nak ngaku ko cekgu gak kot. dan2 la skrg suma nak jadi cekgu. ke ko budak skola?cisss....

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : hamboi kak...kemaen lak nak wat lakonan semula dialog anak buah saya....tu la, siap ada takmo balek lg. #pengsan#

ape lak...sy baek ape. sejak kawan dgn akak je perangai sy lari siket. ekekekeke...

Cik Bib said...

@fiezah91 : tak semua tapik kebanyakannya. kalau dorang sekolah pun bukan hari2. bila ada meeting ke ape. best kan? jom jadik cikgu fiezah.ekekekekeke...

Anonymous said...

damha..
cikgu bib..erkkkk...leh jadi pemerisa kertas spm le...he333..
tentu akan bergegar kembali umah atam ni setiap kali musim cuti sekilah tiba...meriahnyer...huhuhuhu

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...