16.11.11

sales | girl | kelakar

Assalamualaikum w.b.t........

tadik kakak aku ajak teman cari handbag. esok dia ada event menda tah. kemaen nak tuka handbag terus. ekceli pasal beg dia da rosak teruk. layankan je la. yang aku rasa taboleh bla nye budak salesgirl tu cam blur-blur ke hape aku tatau la kan. tapik dia memang cam kelam siket-kabut siket. pastu dia punya la duk promote2. sampai la tersasul ke duk wat cerita dongeng ke hantu aku tatau...cenggini citernya.

FLASSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHBAAAAAAACCCCKKKKK..........

SG : kak...beg ni cantek kak. akak tak minat? baru semalam Emak Faizal Husin amek beg ni kak.
KL : eh...siapa ? Emak Faizal Husin ?
SG : haah kak...Emak dia amek beg ni la semalam. 
KL : tapik bukan Emak Faizal Husin dah meninggal ke. MAHYUN ISMAIL tu ?
SG : #terdiam......lepas tu duk pegi susun-susun handbag lain#
KL : kakak aku coverline gelak dalam hati....dan buat macam takde pape berlaku. 


+ve thinking : maksud dia mak faizal lain kot. maybe mak faizal tahir@faizal ismail?
-ve thingking : dia tak minat faizal husin kot. maen petik je pastu merepek. HAHA...


psssssttttttt : nasib dia tak cakap aku nampak macam iras-iras lisa surihani. kalau tak, lagi la haru dibuatnya...mau tersipu-sipu aku sampai tahun depan. wakakakaka.....


6 komen panas:

missSenget said...

nasib dia x gigil2 kt situ takut antu..

Y__Y

damha said...

dia ingat faizal ismail le tu...munkin bib yg confius...bila saya renung betul2 raut wajah manawan bib lawa tu ade la juga iras2 lisa surihani tu....he3333 *_*

tricksrex said...

amboiii lisa surihani gituuu
haha

Cik Bib said...

@misSenget : budak tu yg duk wat citer hantu. da knapa dia nak gigil2 lak?ceh....

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...celah mana nya iras2 lisa surihani damha oit. takde maknanya...

Cik Bib said...

@tricksrex : HAHAHA...iras2 je. bukan serupa pon. nampak nau menipunya. KEHKEH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...