6.11.11

salam | aidiladha

Assalamualaikum w.b.t...

sekejap masa berlalu..rasanya baru je update status tentang Raya Korban. AIDILADHA - merupakan hari untuk umat Islam memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan ke-sabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah s.w.t.


#video klip pilihan. teringin rasanya nak menunaikan Haji suatu hari nanti.#



SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
"semoga kita berkorban hanya pada jalan Allah S.W.T supaya
 hidup kita sering diberkati di dunia juga di akhirat"

minta maap ya dan halalkan makan minum aku selama ini ya buat semua keluarga-sahabat handai-muslimin dan muslimat sekalian. rasa sebak je kalau dengar takbir raya.SOBSOB~


pssssstttttttt : lembu mesti rasa berdebar-debar kan? aku pun berdebar sbb pasni hari-hari makan daging. erkkk...ape kaitan ? cuba tuka perkataan suka ganti berdebar. paham ?


6 komen panas:

fiezah91 said...

selamat hari raya aidiladha bib.

Cik Bib said...

@fiezah91 : selamat hari raya aidiladha pija...tlg pos kat aku kek batik ya.

damha said...

slm aidil adha utk cik bib...wah berdebar2(suka2) rasa hati nk mkn daging korban tu...he3333...pos kat saya juga ye kek batik buatan bib tu ye...

tricksrex said...

salam aidiladha bib!

haha aku pon 'berdebar' jugakkkk

insyaAllah ada rezeki kita satu hari nnt
sama2 kita berdoa ya!

Cik Bib said...

@damha : hamboi...bila masa pulak sy ckp nak buat kek batik?chait...tu cik hany kte yg buat.hehe..

Cik Bib said...

@trex : jgn nak berdebar-debar (suka-suka) sgt yer.heh...insyaAllah kita diberi peluang tuk mengerjakan haji di Baitullah.amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...