8.11.11

nuff | & | nang

Assalamualaikum w.b.t.......

Alhamdulillah...da dapat cek HSBC. terima kasih ya kamu-kamu & Nuffnang.
walaupun takde la banyak mana.. tapik sapa nak bagi kan ? syukur..
aku rasa da lama aku berbelog tapik aku tak berapa tau functionnya. 
aku ingat menda alah tu macam tipo je. sebab takkan la nak bg orang cek senang-senang je. haish...mana mungkin. tapi sekarang da percaya. HEH~


tak sangka da makan tahun la jugak aku berbelog walopun belog aku tak pemes tapik korang singgah jugak. terima kasih daun keladi. esok-esok singgah la lagi ya. aku blanja sate yok!!


psssstttt : menu lepas ni penuh dengan menu daging setiap hari. Syukur Alhamdulillah~tapik beringat. jangan makan tanpa tak hengat. boleh kena darah tinggi dengan leukimia nanti.

12 komen panas:

fiezah91 said...

yeay! bib kaya bib kaya. meyh belanja aku coki2 sebatang wei.haha

Cik Bib said...

@fiezah91 : untung juta2 tu...lg mau minta coki2.kilang coki2 la aku bagi kau...hikhik. Gilossss

Anonymous said...

damha...
wahhh dalam diam2 cik bib nie dah jadi jutawan segera ekkk...cek tu cik bib wat sendiri ka...he333..nk order satu leh x...

fiezah91 said...

aku nak sebatang coki2 ko nak bagi kilang buat apa?ceyh. meyh la belanja coki2. huhu

nurul ain natasha said...

DAH ADA BLOG JUGAK TAPI BLOG TASYA TAK CANTIK HEHEHE

Cik Bib said...

@damha : haha..jutawan segera la sangat. doakan la ya...cek tu buat sndiri ja.HAHA...

Cik Bib said...

@fiezah91 : kau kan spesel siket. ko mnta coki2. kilang coki2 aku siap sediakan.kehkeh...

tricksrex said...

huiiiii
aku xnk coki2 mcm pija
aku nak fererro rocher tergeliat lidah nak sebut tuuuuu

Cik Bib said...

@nurul ain natasha : takpe tasya. blaja siket2...

Cik Bib said...

@trex : boleh je. tapik ko jgn nak suh aku pos. jd jus ferrero rocher kang. ekekekeke...

damha said...

semua dok pakat minta cik bib belanja choki2...saya pun nk choki2 jugalah cik bib...he3333..boleh ka...tapi kilang saya x nk tau....

Cik Bib said...

@damha : chait...pun nak choki2 gak?ape da...tak mencabar langsung korang ni mnta choki2. jimat ada kawan mcm ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...