8.11.11

mulut | masin

Assalamualaikum w.b.t....

korang penah dengar psl mulut masin ?
uik...tu peribahasa je tau. jangan korang pegi rasa mulut orang lain masin ke tak. PANGGGGGGG....ini makannya kang korang dapat. aku rasa kan situasi ni sekarang tengah berlaku kat diri aku la. HUHUHUHU....


hari tu aku ade cakap kat kawan aku. aku dalam tahun ni tak penah pegi Klinik Panel opis aku. sihat kan aku ? # nada agak belagak disitu #  
seminggu lepas tu. sebulan tu je aku tiap-tiap minggu pegi klinik tu pasal tak sehat. eh..ni mulut masin ke mulut celopar ek? haish la...

itu hari punya hari lain lagik aku cakap.hish..kurusnya aku sekarang ni. pastu kan...pastu kan...tadaaaaaaaa~ aku macam da gumuks pulok da sekarang ni. HAHAHAH....dan-dan je nak cakap menda ni pasal mulut masin. walhal kaberline baek punya pasal asek duk mentekedarah tak hengat. # macam takde kaitan dgn mulut masin semua cerita aku ni #


psssstttttttt : mulut masin tu sebenarnya kita cakap. lepas tu menda tu terjadi. tapik tuk kes aku kat atas ni macam bukan mulut masin je. lebih kepada celupar. HAKHAK....


14 komen panas:

Anonymous said...

damha...
cuba cik bib bermulut manis...tentu semuanya akan indah belaka...lg pun cik bib mmg dah lawa...kan kan kan...

Cik Bib said...

@damha : ERRRRRRRRRKKKKK ? hahahaha......

fiezah91 said...

errrr.. apakenamengena ni mulut masin dgn ko kurus mahupun gemok mahupun sihat mahupun sakit. tetiba rasa macam nak kena baca seratus kali untuk paham.kahkahkah

p[A]n[A]d[O]L said...

bib, ko ngah mkn ubat ker nie smpi lalok smcm?
ahahaahha

apik pehe said...

huhu..masinnya mulot..nyum2 nyum..hehe..tapi ader lagi mulot lain..mulot lembik..hehe..

maksudnya semua nk bgtau kat orang lain..

Cik Bib said...

@fiezah91 : HAHA...aku suka kau baca beratus kali. walaupun aku tau ko takkan buat cenggitu. kalo ko tak paham. msti ko abaikan je aku kan?ekekekekee...

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : PAN..mana ada aku lalok. aku tak cukup tido la.hahaha..

Cik Bib said...

@apik pehe : HAHAH....kelakar gile apik ni. mulut lembik? HAHAHA...adeh. gelak guling2.

missSenget said...

ko sebenarnya bermulut manis la...


kekekeke..

pi mkn gula byk2..

tricksrex said...

aku rasa bukan mulut celupar la
aku rasa betol betol mulut masin

Wen said...

ko nape ngiaw kat aku ni bib? hehe... ko jngan nak ckp aku kucing pla.. mulut ko kan masin hehe terlebih garam haha

Cik Bib said...

@Nget : mulut manis????macam tau2 je tau.japg makan gegula banyak.bukan mulut manis.tp kencing manis dpt kang.ceh...

Cik Bib said...

@tricksrex : yeker? boleh la kalau macam tu aku cakap yg best2 sal hdup aku. dan harap menjadi la..hekhek.

Cik Bib said...

@Wen : hikhik...ngeuw tu tanda memanja gatal. macam kucing wen. dekat ko kalau aku nak bermulut masin.aku sebut pizza hut je..leh aku tumpang kenyang. wakakaka.... #takde kaitan#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...