17.11.11

minggu | ole | ole

Assalamualaikum w.b.t............


minggu ni adalah minggu bertuah. bertuah sebab ape. sebab aku rasa. dalam masa beberapa hari aku dapat ole-ole dari pelbagai pihak. sangat best okeh. mana tak best. hampir kesemua. eh...bukan hampir da. memang kesemuanya pun adalah terdiri daripada makanan. TERIMA KASIH BEBANYAK kepada mereka yang bermurah hati, moga murah rezeki kamu dan sentiasa diberkati. 

dapat sate ikan & pelbagai jenis sutun kering bersira dan lain-lain dari Teluk Batik. anak buah aku bedal menda ni sekelip mata. yang tinggal ikan bilis dlm botol tu je. sadis kan ?


lepas tu dapat kepok lekor Kemaman. ngeuuuuwww...banyak gak. ade kopok kena goreng tu. ade sagun. terima kasih ya....susah-susah je sampai basah kuyup duk hantar kat rumah. TQ!


dapat kopok segera cap pinggan tu pulak ada la dalam 8peket. gila best woh...aku da la mmg suka. sampai aku tau cap ape yang paling sedap. cap pinggan ni la. coklat pun hade beb. terbaik la kakak opis lama aku ni. tapi aku minta dia hidang sate. boleh je dia abaikan. 



ppssssttttttttt : jangan sesekali korang tegur kalau nampak ada perubahan saiz manusia dari gemok ke dempol. sbb orang kata nanti kan...nanti kan...pendek umur # ok..da cover baek punya !#


6 komen panas:

damha said...

wahhh bebanyaknya cik bib dpt ole2 yg semuanya terdiri drp makanan ringan yg juga menjadi favaret bib....yg menjadi persoalannya adakah cik bib sudi menerima ole2 drp saya yg terdiri drp jeruk2 buah2an drp penang spt pala..pelam..betik..kelubi...kundang...dll...he3333

Cik Bib said...

@damha : opkos la sudi...NAK! NAK! NAK! ekekeke...

LadyCaja said...

bib aku nak jugak

Cik Bib said...

@LadyCaja : ko nak ke ? nanti aku g tmpt-tmpt tu lagi. aku belikan ya...sbb buat setakat ni. menda2 ni da abes dibedal...HIKSSSS~

Cik Jannah said...

eh, kenapakah semua makanan fev saya jugak? hehe

Cik Bib said...

@Cik Jannah : hihihii...sama yer?phiwit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...