14.11.11

MC | mahu | cuti

Assalamualaikum w.b.t......


bebaru ni kan (JUMAAT -11/11/11 ) aku rasa macam tak sehat. lepas tu dapat MC. doktor yang bagi. bukan aku mintak okeh. huhuhu....pastu kan, pastu kan aku cam simpan je la surat MC tu dlm wallet supaya tak lupa nanti nak bawa opis. lepas tu kan...time aku bagi tu kan. surat MC aku tu bukan nama aku. tapik nama SABUDDIN okeh. aku rasa cam nak g pukol je doktor tu. celah mana MC aku g bubuh nama SABUDIN ? dems la doktor ni. pehal nama SABUDIN lak ni ?

persoalannya disini ????????? da kenapa aku mimpi cenggini ? haish...demam teruk bebenor la aku ni. sampai ntah SABUDIN mana punya nama naik dalam mimpi aku atas surat MC. pagi tadi aku bangun tengok MC tu ada nama aku. LEGA...kalau tak, tak pasal gaji aku kena potong. takleh la nak bayar installment kete BMW aku kalau da kena potong gaji. cisssssss~



pssssttttttt : aku xtahu mimpi aku ni ada maksud ke tak ? maybe aku akan jadi dokto esok lusa atau SABUDIN dapat sambung blaja jadi dokto. tapi SABUDIN mana satu ? nantikan episod mimpi aku. HAHAHA...ini la dinamakan mimpi itu mainan tido. sekian.


19 komen panas:

Chikebum Buzz said...

en SABUDIN bakal jadi jodoh kamu kot cik bib ...hik hik hik ..! =P dan mungkin En.SABUDIN adalah seorang Doctor ...

missSenget said...

sabuddin kah?


kenapa bukan alif satar..?

kakakaka

Cik Bib said...

@Chikembumbuzz : uhuhuhu..takpe la nama sabudin tapi dokto okeh. saya sudi. ekekekeke....

Cik Bib said...

@misSenget : aliff satar tu kau la...hahaha. ntah knapa mimpi cenggini. tahpape..

Anonymous said...

damha...
sabudin mana pulak nie yg masuk dlm mimpi bib tu...yg saya tahu ade la nama sabarudin tukang kasut dlm citer p ramlee tu...he333...jgn2 sabarudin tu yg menyamar jadi dokror sabudin...suspen juga ye nk tunggu episod yg seterusnya..kalau berminggu2 bib mimpi boleh wat filem atau novel tau...he3333

tricksrex said...

mungkin la jugak sabudin itu jodohmu bib ekekekekek

tapi doctor tuh
boleh la dpt treatment freeee

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...uik, da kenapa kamo merepek2 disini. tu sabarudin tukang kasut. ni SABUDIN. sebut betol2...SA-BU-DIN. hah...pandai!

Cik Bib said...

@tricksrex: hamboi ko trex....lajo je ek cakap sal jodoh aku. chait...HAHA. tu la pasal kalo tol dapat doktor.best gak...tp celah mananya?HUHU...

fiezah91 said...

jengjengjeng. haha. ko mimpi nama org ni wei. tak lama dah tu.hahaha. ehem

tiefazatie said...

sabo je la ..haha..mimpi??adui la..adaka jodoh ada??hihi..sabo je la..rilek2..

Cik Bib said...

@ fiezah91 : HAHA..tak lama menda? tak lama lagi masuk tdor ke ape pija?HUHU....

Cik Bib said...

@tiefazatie : HAHA...ntah la. jodo dgn doktor kot. hekhek.... #gediks#

Wen said...

chait,,,, hahaha adekah patot ko cite mimpi gini ahahhaha... hope ko kawen dengan dokter oookkkk?

Wen said...

ooo ok jum laaa huh ko ni kan ! haha

damha said...

saya dah sebut....SA-BU-DIN....saya dah jadi org bijak pandai ka cik bib...he3333...*_*

Cik Bib said...

@Wen : AMIN...mudah-mudahan berjodoh dgn doktor. heh...takde nya weh. mana la dokto nak pandang aku. ececeh...

jom ape weh wen uik ?

Cik Bib said...

@damha : yer...anda pandai. pandai-pandai pun anda juga. heh....

Cik Jannah said...

tingat sorg kawan yang wajib ambik MC setiap sebulan.

Cik Bib said...

@Cik Jannah (CJ) : o yeker? kenapa kawan CJ ? msti dia tak sihat ya ? jaga kesihatan ya CJ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...