29.11.11

kenduri | kendara

Assalamualaikum w.b.t.......


minggu ni agak busy. aku rasa tiap-tiap minggu pun aku busy. HAHA... minggu ni anak buah aku yang ke-15 kot punya majlis akikah. ni ada sedutan gambar 2-3-4-5 keping. 

abang & kakak ipar dengan Nur Rania Maisara...

semoga Nur Rania Maisara binti Ibrahim akan menjadi anak yang baik , berjaya dan solehah suatu hari nanti ya . majlis berjalan lancar dan sangat penat. mujur ada cuti Umum sempena Awal Muharram. 

Nur Rania Maisara binti Ibrahim

fresh flower....

tengok ada lembaga misteri...barisan kedua-kanan sekali. 

ni tarian cakpong-cakpong. aku mangsa keadaan..sekian~


di kesempatan ni..aku nak mintak maap la ya kalau ada salah silap ke - terguris gores dan menang ke - terkeji tanpa disengaja dan disengajakan - kita buka lembaran baru ya. semoga hidup kita akan sentiasa diberkati oleh Allah S.W.T dan sentiasa mendapat keampunanNya. marilah kita berhijrah untuk sesuatu yang lebih baik . AMIN.......



pssssssttttttttt : SALAM MAAL HIJRAH buat semuanya. entri basi tapi niat murni. eceh...jawab pantun tu. jawab.ewah~


8 komen panas:

Anonymous said...

damha...
balasan pantun kpd cik bib lawa....drp damha encem....
begini bunyinya...(tapi bib x dgr tau...he333)

salam maal hijrah buat semuanya...
entri basi tapi niat murni...
ampun n maaf segala2nya...
tahun depan jgn buat lagi...he333

Wen said...

hehehehe comel comel semua yeee hihihihi... budak tu jeeee okeh

Cik Bib said...

@damha : erkk..pantun raya ke ape tu damha ?hakhak...

Cik Bib said...

@Wen : cumel macam aku lettewwww.HIKSSSS!

missSenget said...

aku ingat takde gmbr ko terselit...


rupanya ada..


siap nk salahkn keadaan plak tu..

ceit...

Cik Bib said...

@missSenget : aku memang takde selitkan pun gambar aku. aku cuma upload je. KEHKEH....

weh, betul la aku mangsa keadaan. siyes! HAKHAKTUIH....

damha said...

cakpong cakpong...cik hany yg didepan skali ke ketua tarian cakpong2 tu...he3333

Cik Bib said...

@damha : yer..betol tu.ni tatau la tarian cakpong ke caplengkong ke cangkong ke ape..ekekekek.bedal je!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...