25.11.11

kenduri | ehem | ehem

Assalamualaikum w.b.t.........

bebaru hari tu tak berapa nak baru pasal da dua minggu berlalu. anak buah aku berKHATAN. aku pun tatau motif aku nak ehem-ehem kat situ. sopan sungguh..tahu ? so, tahun ni turn AMINUDDIN BIN AZMI.  

perbualan yang aku takmo dengar pun sebenarnya tapik aku terdengar. so, bukan salah aku la kan. aku mangsa keadaan dan telinga lintah. aku layan je....

ADAM = anak kaklong yang da sunat da.
AMIN = anak abg aku yg baru sunat ni.

sehari sebelum kejadiannnnnnnnn...................

ADAM : amin, ko takot tak nak sunat esok ?
AMIN : #angguk-angguk tanda takot le tu#
ADAM : ko tau tak kerengga ? macam semut besar tu ?
AMIN : #angguk-angguk lagi tanda tau le tu#
ADAM : rasa saket macam kena gigit kerengga la ko punya #$%^&*@#$ tu. tak saket pun. siket je. #kemaen tau si Adam ni cerita detik-detik dia lalui dulu#
AMIN : yeker ? tak saket sangat la eh.
ADAM : tak...sakit siket je. rasa cam kena gigit kerengga. 
AMIN : #angguk-angguk tanda tak goyang ke tanda takot aku tatau#

AKU :  errrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkk ???????????????????? #camni rupanya bebudak sembang#

pssssssssttttttttt  : untungla bebudak ngah cuti skola. aku ni ha...ada duk hadap keje hari-hari. nak masok sekolah balek...buleh ? 



4 komen panas:

Chikebum Buzz said...

Boleh jer kalau nak masuk sekolah balik ...SEKOLAH MEMANDU !! AMIK LESEN LORI ..Silekan ...hehehe.. =P

saye sokong dari belakang ...ahaha..

Mohzam said...

Untung le ada kerja, boleh bantu mak ayah adik kakak, support laki :)

::saja mencelah

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : erk...da knapa kamo merepek2 ni.maksud sy skola yg dpt duit skolah.bukan skolah mandu lesen lori.duit yg kena bg kt skolah tu.ekeke...

Siap sokong dr blakang tu.sy pn rs nk hempok akak dr belakang.ekekeke....

Cik Bib said...

@mohzam : ok...suma tu da cantek da.part support laki tu xtahan.haha....tlg laki okeh la.support?*pengsan*hehe....

Thanks mencelah..i'm appreciate it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...