25.11.11

busy | sangat | ke ?

Assalamualaikum w.b.t..........


hai korang semua. busy tak hari ni ? kalau BUSY  angkat tangan. kalau BUSYbody pun boleh angkat tangan. kalau BUSY berfesbuk pun boleh angkat tangan jugak..oh tak boleh tak boleh. sebab orang yang sedang berfesbuk adalah sangat-sangat busy.

contohnya....korang minta tolong hulur dokumen kat tangga lepas tuh dia mengeluh panjang. AAAAAADDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......................

mungkin rumahnya tiada internet. maka, di opis saja la masa perlu dipergunakan sebaiknya untuk berfesbuk. sangat WORST bukan ? ape-ape pun, semoga murah rezeki kamo dan boleh beli broadband untuk berfesbuk di rumah  supaya gaji anda lebih diberkati Allah S.W.T kelak.

MODE : aku bukan marah. aku kesal.
MORAL : takpe kalau nak berfesbuk tapi tak menyusahkan orang lain dan jgn obses. 

sebab manusia sangat sibuk zaman kini adalah FACEBOOK

pssssstttttttttt  : hari ni half day sebab ada sebab. tapi yang penting bukan sebab FACEBOOK.

10 komen panas:

i am S!L4H.. said...

busy jgkkkkkk.

heeee

Anonymous said...

damha...
mukabuku yg jadi komunikasi fenomina masakini...iye kekadang disebabkan mukabuku ini kita jadi lalai n leka utk menjalankan tugas hakiki yg telah diamanahkan kpd kita seharian....mukabuku juga menyebabkan kita jadi semacam satu fobia yg merencatkan aktiviti luaran yg sepatutnya kita lakukan....olehitu gunakan dgn saluran yg betul yg boleh memberi faedah kpd diri sendiri n juga kepada pihak yg lain....

Wen said...

ahahaha ku busy juga Bib.. tapi aku x busy sebab fesbuk. dan aku tak aktif mcm dulu dah. haha. cume blog aku tak leh nak tinggai lelame hehe

Cik Bib said...

siL4h : haha...busy manjang la kau tu.lama tak nampak..mana bertapa?kehkeh....

Cik Bib said...

@damha : erkkk....hahaha.ni komen ke entri?hamboi.....hahahaha.tp tol tu..sila gunakan FB dgn cool.jgn nak batak sgt...

Cik Bib said...

@wen : hehehe...bagos la ko xbusy duk lyn FB ja.ko tu da la blaja..jgn nak mengada busy dgn FB.wah...aku mmg kakak yg garang.haha....

Zam Spyder said...

sape tuw?
adakah raisya black?
akakaka.. xD

slmt membusykan diri walaupun dihari cuti. =P

Cik Bib said...

@zam spyder : erk....mana dtg la raisya black?ishk3x...tabaek maen tuduh2.orgnya adlh......nnti kte ym tuk gosip selanjutnya.ahakssss!

Anonymous said...

damha...
assalamualaikumwarohmatullahhiwabarokatuh disini saya ingin meminta penjelasan drp pihak blogger iaitu cik bib berkenaan dgn perkataan BATAK....saya kurang faham akan makna tersebut...boleh x pihak blogger berikan definasi tersebut....he33333...maafkan saya diatas pertanyaan tersebut.....

Cik Bib said...

HAHA....BATAK = orang makan orang kat afrika selatan. ekekekeke..... (pandai-pandai)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...