21.11.11

ape | nonsest ?

Assalamualaikum w.b.t......


biasa jumpe word verification ni kalau nak komen entri blogger. slalu dapat word-word pelik dan takde maksud. memang la..sebab menda tu dia duk tuka-tuka word setiap saat kan. pastu aku komen satu entri blogger ni. nonsest dia bagi aku...nonsest ada maksud ke? takde kan...word yang berdekatan nonsense = karut. HAHA....

ok la kawan-kawan. selamat malam ya..jangan nonsest-nonsest tau. disebabkan menda ni macam takde maksud pun kan. sukati la aku nak maksudkan dia ape. KEHKEH...


psssstttttt : persoalannya disini. kenapa aku takde buat word verification ni jugak ? nampak sgt aku suka spam...ok bai.

4 komen panas:

damha said...

didalam diri ini juga tertanya2 kenapakah cik bib tidak membuat verification....jgn wat spekulation cukuplsh ye...he333

fiezah91 said...

argh. ko jangan nak letak word verification boleh. adoiii.aku dah la rabun lepas ni lagi rabun aku jumpa perkataan pelik2 T_T

Cik Bib said...

@damha : tu la pasal. baru terfikir. so, skrg rasa teringin nak adakan word verification tu. terimala...KEHKEH.

Cik Bib said...

@fiezah91 : boleh la weh...ko tak kesian kat aku ke weh? asek kena SPAM je. HAHAHA...ko rabun, ko salahkan menda takde kaitan dgn kerabunan ko kan?chait..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...