2.11.11

ape | jawapannya ?

Assalamualaikum w.b.t...


malam tadi aku ada dapat mesej dari sorang member. aku rasa macam nak gelak je kalau dapat soalan macam ni. sebab aku rasa cam erkkkkkkkkkkk? soalan mesej kawan aku berbunyi...


"sebenarnya aku nak tanya kau ni...kalau nak masak ikan stim, air yang digunakan untuk stim tu kena letak ramuan ke atau ramuan-ramuan tu letak kat ikan tu je?"

jawapan aku : biasa aku makan ikan stim ni kat kedai Tomyam Thai. cuba ko tanya memana kedai tomyam kat area uma kau. susah gile soalan kau ni... 

kepada anda-anda yang tahu jawapan bagi soalan berwarna merah kat atas tu. tolong jawab weh. aku kering idea ni..... ( coverline walhal taktau...okthankbye )



psssttt : aku suka tengok masterchef. tapik dia belum ada episod ikan masak stim. ya ampun~


16 komen panas:

aTy _faRed~ said...

hahahaha..comel.. nanti boleh jugak nak jawap macam tu kalau orang tanyer..;p

muCux said...

cik bib ramuan letak kat ikan 2 je
nanti air 2 kuar sendiri hasil dari stim. . .

missSenget said...

hahahaha...

jwpn dia..

ramuan2 tu letak kt ikan tu je...


ko caya jwpn aku ni??

Anonymous said...

damha...

perap semua herba2 tu atas ikan lepas tu baru stim...tapik ini bukan steamboat ye sebab bot tu kena letak atas air...he33333...lg satu pesanan penaja jgn lupa bg balik pic ikan stim tu kat mak cik goggle...he333

p[A]n[A]d[0]L© said...

wehh, xkn tue pun ko xtau..?
ya ampun,..
hahahaha

apa guna pacik n macik google tue..
isk3
ahahah

Mohd Azrul Aziim said...

sedaaaaaaaaaaaaaaooooooppppppppppppppp

tricksrex said...

haha soh la mmber ko try dua2 tgk yg mana jadi
baru la thrill
so lepas ni akan ingat sentiasa heehehhe

ZORA said...

tak tahu..yg tau memng kene ade perah limau kat ikan 2..:P

Cik Bib said...

@aTy _faRed~ : HAHA...aty, jangan jawab macam tu. kesian kat orang yg bertanya tu.hikhik....

Cik Bib said...

@muCux : tu ah pasal. ape kejadnya soklan dia cenggitu. buat jatuh imej aku ja....hahaha.

Cik Bib said...

@missSenget : da kenapa jawapan ko berakhir dgn soklan? aku PANGGGG kang. chait.

Cik Bib said...

@damha : HAHA...uik, boleh tak komen jangan nak terpesong sangat. hamboi2...jauh bebenor peginya.

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[0]L© : ala...takde mood la tanya macik ngan pacik gugel. kang dia ckp aku gugel menda mudah. haish....

Cik Bib said...

@Mohd Azrul Aziim : sedap lagi siakap 3rasa. blanje yok....huhu.

Cik Bib said...

@tricksrex : aha..cantek gak idea ko ni kan. nanti aku utarakan pada kawan aku tsebut. hehehe...jgn nk thrill sgt. japg tebako dapur dia kang.hehehe...

Cik Bib said...

ZORA : hamboi jawapan dia perah limau je ek. hahaha....nasib tak cakap suh buka api ke ape. heh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...