12.10.11

yam | hulu | yam

Assalamualaikum w.b.t....

di saat dan ketika rasa macam stress dan perlukan alam semulajadi untuk menghilangkan sesak di dada dan fikiran. aku telah memsiar-siarkan diri ke HULU YAM..yeuuuw. pergi kat P3 macam phase 3 la. tempat dalam siket. baru la mencabar kan nak berenang. nak mandi kena RM1 sorang ok. tapik toilet tetap hampeh. memalukan betul kalau orang luar datang piknik kat sini.

ada 10 tahun aku tak sampai sini. padahal HULU YAM ni belakang rumah aku je. so, kelmarin aku pergi la dengan opismate aku yang layan je aku nyer plan ni walaupun terpaksa. HAHA...terima kasih ya KAK ZETTY - MEKSHA - IETA. aku siap paksa bg menu tuk piknik ni.


KAK ZETTY : bawa Air ngan Spagheti. tapik aku rasa dia bawa sedara spagheti.bukan spagheti.
MEKSHA : dia bawa Sandwich telur ngan sardin. sedap la buat nak makan tuk jaga diet aku.
IETA : bawa Trifle ngan Air. hamboi kemaen tau kau pegi mandi sungai makan trifle bagai. HAHA..

AKU : bawa nugget-kentang-sosej-bebola ayam. nak suruh aku bawa menda aku masak sendiri? memang tak akan la kan. takat goreng-goreng. aku layan la. HAHAHA....tapik makanan yang aku bawa ni paling laris ok. sebab boleh dimakan walaupun di dalam air.KEHKEH..

tak abes dengan tu. balik tu layan tuti fruti sebab dekat rumah aku ni ada baru buka satu. baru nak pau kak zetty tuti ftuti tapik dia punya je da doploh lebih. sungguh tidak berpeluang. nasihat : jangan amek ikut nafsu kak zetty. HAHAHA...


pssstttt : tapik air Hulu Yam ni masih cantik dan boleh dimandi-manda disamping jambatan gantung yang da dibaikpulih menggunakan duit RM1 yg orang bayar kalau nak mandi sini.

12 komen panas:

Chikebum Buzz said...

1 jer nak cakap ..."JELES AI TAW !!"

fiezah91 said...

ceit ko bib. g mandi manda x ajak

tricksrex said...

haaa bib!
aku masa dok shah alam g sini dlu kan, aku pegi wikdays, xyah bayo hahaha
dah mmg aku ngn kwn2 aku je kat situ
haha

org yg jaga tu pon soh masuk je xyah bayar2 haha

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : eleh...mengado nak jeles-jeles. walhal da ajak da. CHOI~

next time kte g lagi ya sesama. HEH!

Cik Bib said...

@fiezah91 : ala..meh la trn KL. baru la aku ajak kau. kalau tak.jadahnya kan nak ajak kau. sbb kemaen jauh nun kat KUCHING sana. cisssss...

Cik Bib said...

@ tricksrex : ah pacik yg jaga. aku wat bodo je sekali dia suh bayar. ko ada skandal ek dgn pacik tu? sbb tu tapayah bayar kan?HAHAHAHHA...

damha said...

wah beshnyer gi berkelah kat hulu yam...saya lom biasa sampai tempat tu..tapi kalo cabut bulu ayam saya dah biasa tau...he333

Cik Bib said...

damha : erkkk? kaitan cabut bulu ayam dgn hulu yam..apekah?

Anonymous said...

tue la bib masa tue tgh blur... nafsu tetiba je suruh beli warna lain.. hahaha...tue yg sampai RM20... lepas ni, i ask u first .. k

Cik Bib said...

@kak zetty : hamboi2 kemaen. da kak zetty bedal sakan. kak zetty cakap nafsu la ape eh..cis3x!

Kenari Putih said...

Hulu yam dah ada novel skrg ni tau vik bib. Dah baca lom? Aniwei, hulu yam memang cantik tempatnya... Sy akan ikut jalan short cut hulu yam ni utk save tol... Hihi

Cik Bib said...

@Kenari Putih : erkk...jalan short cut ikot hulu yam utk kemana tu kenari? hiuhiu....

ada novel eh? adoi...tak gheti ler baca novel. peninggggg ah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...