17.10.11

test | drive | vios

Assalamualaikum w.b.t....


semalam kan. aku teman adek aku pegi TEST DRIVE. bukan DRIVE THRU ya.
wah..aku bajet test drive tu macam drive kete yang kita nak test tu sampai KEDAH ke JOHOR. rerupanya, pusing dekat-dekat situ je. haish..tak syok betulla test kejap sangat macam tu. HAHAHAHA...banyak cantek muka kau nak test drive sampai kampung bagai.

ape-ape pun, aku mmg best la kalau adek aku nak beli kete VIOS tersebut. boleh aku pinjam nanti buat pegi pasar malam ke pegi giant batu caves sana. hihi...
rege dia fuh! boleh tahan mahal. tapi jimat minyak dan cantek la opkos.


harap impian adek aku nak beli kereta tersebut menjadi kenyataan. kakak doakan. sebab kalau nak harapkan aku yang beli kete mahal cenggini macam tak la kan. takpe la, lagipun kereta SAGA BIRU LAMA DRIFT BAPAK aku tu elok lagi. tu la kereta yang banyak berjasa dan buat aku pergi keje hari-hari.

psstttt : tetiber aku rasa nak nasihat kan dekat bebudak skrg. belajar la rerajen. nanti boleh beli kereta korang idam-idamkan. boleh nasihat macam ni?HAHA...

8 komen panas:

damha said...

boleh x kalo saya nk test power panduuji keta saga drift tu...ronda2 keliling kg pandan n test naik bukit kat bukit belacan....he3333...untuk hany pula tahniah ye kerna ade niat nk beli vios ni...boleh le tayang2 kat kakak2 tu...he3333

tricksrex said...

baek la
saya belajar rajen2 la kak
tsk tsk tsk

Cik Bib said...

@ damha : HAHAHAHAHA....adehai la.

Cik Bib said...

@ tricksrex : bagus trex..
blaja rerajen ek...HUHU. pesan kat anak2 sekali nanti.kuikui...

fiezah91 said...

aha, test drive je bib?belinya bila lagik? hoho

Cik Bib said...

@fiezah91 : uik..baca komen aku ni xabes ek.chait...adek aku yg nak beli.bukan aku pn.hikhik!

P.Dot said...

Jom drift dengan Saga WBL.. hahaha

Cik Bib said...

p.dot : jom....akak nyer manual.WBL tu auto...pe celop.wakakakaka.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...