5.10.11

selasa | yang | sibuk

assalamualaikum w.b.t.........

yeaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy...hari selasa memang hari yang sibuk.
mana tak sibuk nya kan. pepagi da bangun pegi keje. ( pagi la sangat kan! )
lepastu balek keje da dekat lewat petang. lepas tu...


korang tau tak hari selasa, ada drama SOFFIYA kat TV3. lepas tu berita BULETIN UTAMA pulak. lepas abes berita layan CINTA ELISYA lagi. lepas tu EDISI KHAS dengan JOHAN yang kelakar. lepas tu pegi la tido kan oit...eh, ada lagi la. cerita JIWA & LARA pulak woot-woot...HAHAHA. da pukol seblas oit. menda lagi ko nak layan kat TV3 tu?ceh...
kalau bosan takde nak buat ape. layan la FUHH tu. kalau tak, malas.sebab tak suka pengacara dia..HAHA. boleh tak alasan taksuka macam tu?HAHA..

nampak tak jadual malam selasa depan telibisen? kemaen lagi kan aku? HAHA..tapi kalau korang ajak aku dating malam SELASA ni. memang takde hal la. aku leh donlod je menda2 tu kat youtube ke kat TONTON ke kat memana la. tu pon kalau ghajen la....


psssttt : aku antara mangsa pengaruh telibisen weh. mana taknya, pantang ada iklan makanan best-best. aku da pegi membeli. alasan : pengaruh iklan. HAHAHA....

8 komen panas:

fiezah91 said...

haha.dahsyat padat ko punya jadual hari selasa malam. hahaha. semua rancangan tv. ekeke. terus kansel nak ajak dating.kehkehkeh :P

p/s: entah macam mana arini aku terlayan cerita cinta elisya tu. ni terpengaruh dgn ko ke bib? ehekss. tetap nak salahkan org lain

Cik Bib said...

@fiezah91 : ala..ko masih nak salahkan aku kan?walhal ko ngengada nak layan cite tu. HAHA...

tu ah..busy kan aku hari selasa?AHAK..

muCux said...

selasa aku jugak begitu but stop smpai 10.30 je la lepas 10.30 aku dah x layan :)

p/s: jeles aril dok dukong2 elsya klau mcm 2 aku pun nk patah kaki jugak la :) lg menyampah tgk pic kau kat atas ni rase nk cili2 je pmpuan 2 gedik2 ngan laki aku!!!!!!!

tricksrex said...

haha bibbb
aku 1st time tgk cerita cinta elysa smlm

dah mcm blur tak tau apa2 hahahaha

damha said...

wah bukan kemaen lg cik bib ni cibuk yg teramat cangat pada mlm selasa dgn aktiviti talibesennya....tapi nasib baik lg saya leh ajak dating pada mlm tu walaupun cik bib tersibuk atau pun dgn lebih tepat lg wat2 cibuk...he3333

Cik Bib said...

@ muCux : ah ko mengada-ngada. ko lak nak menyampa yer. tu pegi belakon sana dgn botak. tajuk drama : cinta mucux ain. KEHKEH...

Cik Bib said...

tricksrex : ko blur pasal ko tak tahu hujung pangkal citer tu.. hehehehe....takpe, nanti aku cerita kan ya...HEHE.

Cik Bib said...

@ damha : hahaha...Well! tu la malam selasa mmg busy. HAHA...

nak ajak dating. hari laen la yer.kehkeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...