14.10.11

peminat | fanatik

Assalamualaikum w.b.t....


macam mana nak handle peminat F-A-N-A-T-I-K ya ?
macam mana aku yang macam Ramlah Ram ni boleh ada peminat fanatik? *hairan*
siap dapat ceklat tau. aku da explain bebaek dan sehabes baik. 
sampai aku jadi jahat habes sebab baik aku da habes aku gunakan.
tapik tak berhasil. hasilnya...aku jadi sakit hati dan takot. 


pada peminat F-A-N-A-T-I-K....sila la meminati artis lain. 
macam Dato' Siti Nurhaliza ke, Sathiya ke, Abu Bakar Elah ke. 
sebab aku memang takleh handle peminat-peminat F-A-N-A-T-I-K ni.
sebab tu dulu aku tolak tawaran jadi pelakon filem Dua Alam. 
sebab aku tanak jadi artis dan ada peminat F-A-N-A-T-I-K la kesnya.


psssttt : HAHA...entri ni buat aku rasa macam aku baru abes jadi cover majalah URTV lak. terasa cam femes..puiiiiiiiiiiiihhhhhhhh~ HAHAHA....


8 komen panas:

fiezah91 said...

ehem ehem. bib ada peminat FANATIK! sapa wei?kenalkan la, bila nak kawen. opsss.. ekeke..

Cik Bib said...

@fiezah91 : mana ada weh.
aku ngah belakon drama ni. HEHE...
kang aku jadi retis. aku lupa diri. aku tak kenal lak kau nnti.HAHA....

muCux said...

untonglah~ ada org bg cekelat
aku nuff bg tiket wayang ja
hahahaha

Cik Bib said...

@muCux : coklat makan sekali abes weh. kalau tiket wayang. dapat makan popcorn sekali. **ape kaitan ?**

Mohd Azrul Aziim said...

teringat lagu fanatik KRU

Cik Bib said...

@Mohd Azrul Aziim : HAHAHAHA...KRU pulak da dia ingat ek. hamboi..hamboi..hamboi.. (gaya azwan ali)

damha said...

mengikut definasi kamus dewan fanatik ialah sifat yg keterlaluan pada sesuatu perkara.....spt meminati seseorang...wahh cik bib dah ade peminat yg fanatik ye...he3333...

Cik Bib said...

@damha : begitu la nampaknya ya. anda kan kamos blog saya. HAHAHA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...