21.10.11

maaf | & | dendam

Assalamualaikum w.b.t....




di sini telah pun memaafkan , namun masih pula ingin berdendam.
di situ tiada lagi berdendam , namun tiada pula ingin memaafkan.




pssssstttttttt  :  mana satu yang lagi baik ? atau kedua-duanya tak baik. dan...kenapa pulak ya ?

18 komen panas:

fiezah91 said...

tak payah nak berdendam. maaf memaafkan baik.

Cik Bib said...

erkkkkkk.....baikla.aku kan budak baik lagi lawa.mana leh berdendam....tapik.tapik.tapik.....

missSenget said...

dua-dua x elok...!

ape ni bib bagi pilihan x best..

T__T

tapi semua ni ambik masa..
standard aaa...nanti lama2 ok.. :)

muCux said...

bila dah maafkan pasti tiada dendam klau masih ada dendam pasti maaf itu tidak ikhlas. .
saya sudah pun maaf kan kamu dgn hati yg ikhlas :)
no butthurt dear~
hihihihihihi

p[A]n[A]d[O]L said...

kalo stil b'dendam,
means dia x iklas ar tue maapkan..

tapi dont wory bib,
orang d cni akan tetap memaapkan org d cna tue walopun tiada sebab..hahaha

Cik Bib said...

@missSenget : ehm..mana ada bagi pilihan tak best. betolla...

Cik Bib said...

@muCux : ain....maapkan aku ya. *propa sangat*

Cik Bib said...

@ p[A]n[A]d[O]L : kau mmg baik kan. sudi memaafkan orang disini. tapi aku tak bersalah...sobsob!

Gayahspears said...

takmo dendam2...
mari kita berdamai.. muahxx.. ngee lekat taek gg sy kat pp awk tu bib :)

Anonymous said...

damha...
maaf memaafkan seseorang adalah dituntut dlm islam...x guna kita berdendam kerna itu akan membuatkan hati kita berada dlm keresahan terhadap seseorang...adalah lebih baik kita melupakan saja apa yg berlaku itu...moga2 kemaafan yg terindah itu bisa membangkitkan satu perasaan yg terusik dlm jiwa tersentuh dlm kalbu.....

Cik Bib said...

@gayahspears : amboi...siap pakej maaf dgn taik gigi skali ek ko bagi.choi.....

Cik Bib said...

@damha : erkkk...baikla.nasihat2 mu itu amatla berguna.marila kita memaafkan.huhu....tapik...tapik...tapik....

Anonymous said...

damha...
xde tapik...tapik....tapik...maafkan je...biar hati kita tenang n aman....tanpa berdendam...

Cik Bib said...

@damha : tapik...tapik...tapik...memaafkan dan xberdendam.xsemestinya menerima kan?ngeuuuuwwww..

Cahaya Mama said...

masing2 tunggu masing2,.huhu,.sudah2 la tu,.lupakan saja,.


err,btw,.sy newbie lg,.ermm,.meh jenguk tag yg sy buat kt kamoo,.hehe,.

http://blogcahayamama.blogspot.com/2011/10/contest-gadis-berpurdah-by-cik-tomato.html


sudi2 kan la,.xpakse pon,.hehe,.hepi blogging,.:)

Cik Bib said...

@Cahaya Mama : thanks ya CM sbb singgah komen sini. saya pun baru jugak. hehe..

ok jom..jom..kite join tag jom.

damha said...

kena trima jugak....xde tapik2 lg....he333

Cik Bib said...

@damha : taknak la...tapi..tapi..tapi..HAHAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...