3.10.11

kabel | hilang

assalamualaikum w.b.t.....

maap ya sebab lama sudah tak update blog. macam ada sapa kesah je.
tapik tu la..ekceli aku ada menda nak coretkan sesiket. 
tapik kabel USB kamera aku hilang pulak. maka nya, aku pun hilang.
oh ape kaitannya kan? sebab dalam tu ada gambar siket. 
aku nak buat entri bergambar satu dua tapik tu la.
KABEL HILANG....


psssttt : kabel hilang bukanla alasan dahsyat untuk coverline ko tak update blog. sebab memang takde kaitan pun sama sekali ekceli.

8 komen panas:

fiezah91 said...

kabel apa yang hilang ni wei. apa kaitan kabel ilang dengan ko pun ilang sama? ceyh. beli baru ja

Cik Bib said...

@fiezah91 : aduh...taboleh la aku bagi alasan terpencil siket..cis.hahahaha....

ala...masalahnya aku rasa ada je berdekatan tapik belum menemuinya saja.hikhik...

tricksrex said...

haha salahkan kabel lak ko yek
sabo je laaa

aTy _faRed~ said...

kalau tak de gambar memang rase macam tak besh nak menulis... jadi cabel hilang harus boleh jadi alasan..:)

Cik Bib said...

@ tricksrex : tol la trex. adek aku ni pas guna kabel tu dia telan kot. da hilang da...grrrrrr!

Cik Bib said...

@ aTy _faRed~ : erkkk?HAHA...yeaaay. ada penyokong atas alasan ni nampaknya. makasih.hikhik..

tol tu. tak syok kan.ekekeke...

damha said...

kabel usb tu adalah penting dlm penyambungan utk upload gambar...sekiranya tiada maka tiadalah gambar utk menguatkan bukti satu2 entry...persoalannya adakah si hany yg bg hilang...adakah bukti2nya...he33333

Cik Bib said...

HAHAHA..yer. jawapan kepada persoalannya disitu. betul la hany yg duk menyorokkan kabel tersebut.HUHUHUHU....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...