29.10.11

cepat | sembuh | apai

Assalamualaikum w.b.t..

cuti Deepa ritu aku ada pegi melawat opismate aku.
nama penuh dia Syed Mohamad Shahrul Aznil kot. nama pendek Apai. 
hamek ko kemaen pendek kan nama pendek dia. fuhhhhhhhhhh....

wad dia duduk tu wad untuk orang yang masih di bawah rawatan rapi.
so, kena masuk dua-dua je. takleh reramai bawa orang kampung bagai.
aku g sana, makayah dia ngah lawat dia. so, aku dengan kawan aku tunggu luar.
makayah dia keluar, baru la aku leh masuk  nengok dia dan........
hampir-hampir tak kenal Apai. dia da memang kurus. campur kurus lagi. 
memang bertambah-tambah kurus la jadinya sampai aku da tak berapa nak cam.


semoga APAI cepat sembuh ya. kuatkan semangat dan hati serta paru-paru ya.
kalau ada rasa tak sehat, pergilah jumpa dokto cepat tau. jangan wat dek je.
ekceli paru-paru apai ni mengecut kesan dari hentakan eksiden dan dicampur sedikit kesan akibat merokok. eceh...macam bagi resepi masakan pulak kan. wah..wah..wah..



pssstttt : kekurangan dah technician aku sorang. dan lagi satu, kurus tak semestinya sihat. dan gemok pulak senang dapat penyakit.  


6 komen panas:

damha said...

moga2 kawan cik bib tu cepat sembuh...harap dia tabah n sabar hadapi dugaan hidup...

missSenget said...

moga dia cepat sembuh...!



moga ko rajin2 lawat dia...

muCux said...

semoga apai cepat sembuh
huaaa sangat takot saya br lepas exciden mujur xde pape :)

Cik Bib said...

@damha : yup...makasih ya. doakan la dak apai tu cepat sembuh ok.

Cik Bib said...

@Nget : yela..aku da pegi ritu kat sepital serdang. tapik la ni dia da kua sepital. so, dia rest je la kat uma.

Cik Bib said...

@muCux : yela...dia da ok siket tu. maybe ada rawatan susulan je pasni.ko drive leklok tau. pengalaman ok lepas ni kalau eksiden da tau nak buat ape & tak panik..okeh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...