8.9.11

oh | bayi | comel

salam....


YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYY......
dengan sukacitanya adalah dimaklumkan saya dapat anak buah ke -14.
TAHNIAH buat abang dan kakak ipar yang tak sabar menanti kelahiran bayi perempuan ni. sebab baru sangat lahir dan nama pun belum tahu ape yang berkenan di hati makayahnya.


Syukur semuanya selamat dan Selamat Berpantang buat kakak ipar, KAK LINDA.
Buat abang aku, AYEM....selamat berjaga tengah malam tuka pampers ya. HEHE...


psssstttt  :  bertambah jumlah ahli keluarga kami. tak sabar nak balek rumah g tgok BAYI COMEL ni.muah..muah.muah..

12 komen panas:

damha said...

dari saya juga ingin tujukan ucapan ini utk cik bib semoga bergembira menyambut anak buah yg ke 14...dan jgn lupa bg duit raya pada anak buah yg terbaru tu...sekian terimakasih...

Cikgu Tie said...

Tahniah dapat anak saudara baru! Comel sangat, macam mak saudaranya.hehehe...

fiezah91 said...

tambah lagik sorg ek wei? hehe. tahniah untuk abg n kakak ipar ko.eheksss

Mohd Azrul Aziim said...

tahniah.. comelbetul

Cik Bib said...

@damha : yup...makasih. haah..da bagi da duit raya kat baby comel ni. hehe....damha pon kena bagi jugak.hekhek...

Cik Bib said...

@Cikgu Tie : erkkkkk...haish. tersipu-sipu den dibueknya.ekekeke...

Cik Bib said...

@fiezah91 : tahniah kat abg n akak ipar aku je?kat aku takde ke?heheh...

Cik Bib said...

@Mohd Azrul Aziim : yup..bayi mmg comel. gerammmm...thanks azrul.

apik pehe said...

aminnn..comey baby itu yer

tricksrex said...

wah perempuan lagi
suka suka sukaaaa

boleh geng ngan atam ah pasni ekekekeke

Cik Bib said...

@apik pehe : yer..comel. nur rania maisara namanye. ghindu dia..

Cik Bib said...

@tricksrex : haah..suka sangat.

bertambah sorang lagi yang suka maen kat lemari mekap aku...hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...