8.9.11

nak | kereta | sebijik

salam...

ok...ada sapa-sapa boleh bagitau senarai kontes-kontes yang membuatkan aku boleh dapat menang kereta? sebab aku tetiber rasa macam nak ada kereta. hakhak...

buat masa ni aku asik dengar kat radio SURIA FM  je *peminat channel radio ni*
ada peraduan dia tu hadiah utama KERETA INSPIRA. siapa nak bagi weh?
kalau aku dapat..halamak. best woh. boleh duk pusing keliling kampung.


psssttt : nak beli kereta hidup skrg ni pun kais pagi makan pagi. kais petang makan petang. bukan maen kais lagi-cerita nak sayu-sayu je. sobsob...

2 komen panas:

damha said...

kumpul duit banyak2..moga2 impian kan jadi kenyataan...

Cik Bib said...

@damha : baekla..nanti saya kumpol duit banyak-banyak. tak cukup damha tambah ya...hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...