17.9.11

Malaysia | & | Openhouse

assalamualaikum w.b.t

 

semalam 16hb SEPTEMBER 2011 kan cuti umum sempena Hari Malaysia. 
ni hah aku ada upload video lagu pebret patriotik aku. aku suka muzik & lirik dia. mmg best la.jom kita bersama hargai dan menjaga keamanan yang kita kecapi di Malaysia

aku tak sempat nak menulis sepatah dua kata semalam. so, aku bawa ke hari ni.
sebab ape? sebab pegi BUKARUMAH a.k.a OPENHOUSE.
itu pon sebab kawan aku duk ngajak n amek aku jadi penumpang dia.

pergi rumah KAK ADI - member opis lama aku. kitorang masih bersosial walaupun da lama tidak bekerja bersama-sama. part paling best pergi uma kak Adi ni. makanan dia mesti takkan mengecewakan. sebab dia ni suka memasak. dan aku plak suka makan. mmg kena la.

balek tu pergi rumah Siti Khatijah..aku tak kenal sbb dia staff baru opis lama aku keje tu. tapi sebab aku tumpang dorang. aku ngikut aje la.. sedap woh mihun tomyam dia. walaupon smlm hujan+jalan jem. tapik berbaloi-baloi kenyangnye.


turut menjayakan majlis : ZILA - ERIN & DEAR (bakal pengantin) - KAK SITI - NORAINI - KAK ADI SEKELUARGA - JUN & WAN (pengantin baru) - SYED - AKU (ntah bila nak jd pengantin)

malamnya tu pulak jiran aku buat openhaus gak. memang muka aku la pegi lagi. menu dia plak best nasi tomato. (info : dr makayah sbb dorang pegi dulu ) kalau setakat nasi himpit mmg aku takde la nak himpit sangat. ni nasi tomato. laju je aku  pegi berborak-borak kemaen peramah coverline nak makan banyak.haha.....

psssstttt :  gendang gendut tali kecapi. ada openhouse ke openblog jemputla aku sekali oit oit.


4 komen panas:

damha said...

wahhh bukan main lg cik bib mkn kat bukarumah tu...berselera sungguh saya tengok cik bib santap...he3333...nanti ade lg ke...saya nk join..he333

Gayahspears said...

hamboi makan nasik tomato tu ada x ko ingat kat aku?? hahaha

Cik Bib said...

@damha : erkkk...uik,ade ke gambo den santap smpai bselera?cetttt....

Damha buat bukarumah.jempot bib ya...heh.

Cik Bib said...

@gayah : kalau aku igt kau.pasti aku xbselera dibuatnya..hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...