8.9.11

macik | garang

salam...

ok. hari ni lunch seperti biasa. pegi kedai makan yang aku ANTI.
nampak dah ada perubahan dgn bertambahnya lauk-pauk semua.
rasa masih lagi kureng aku rasa..dan atitud pekerja nampak lebih baik.
ok la daripada sebelum-sebelum ni. tapik...tapik...tapik...

MACIK TUA GARANG tanpa senyuman mengalu-alukan kedatangan pelanggan restoran. lepas tu, meminta anda menghabeskan cekodok bawang lagi 2 ketul dgn gaya yang kurang enak adalah sangat menjengkelkan. mau je aku suh dia tutup jambulnya dulu sebelum dia lebih banyak berkata-kata.
so, kepada yang ada kedai makan. sila menitikberatkan bahagian cashier anda.


psssttt : aku cepat baran kalau jumpe orang yang biadap dgn orang lain. tak caya tanya kawan aku-Chikebumbuzz-peristiwa di tol.....grrrrrrrr!

2 komen panas:

damha said...

budi bahasa amalan kita...senyuman penyeri wajah...lembut bicara penawar hati...kerlingan manja menusuk dijiwa...*_*

Cik Bib said...

@damha : erk..ni pantun dua kerat ke sekerat?hehehe..........tp mmg betolla. budi bahasa tu penting. benci macik tu..ekekeke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...