29.9.11

hari | hari | benci

assalamualaikum w.b.t....


haish la bib da kenapa selalu sangat kau guna perkataan BENCI ni?
macam la kau je tau benci orang. nanti orang benci kau. baru tahu..!
cerciter...cerciter...cerciter...menda yang dibenci sangat nun ?
ala...takde ape pon. cuma aku rasa macam ntah. tetiber nak benci.
lepas tu bila aku rasa benci, aku jadi benci-benci lepastuh membencikan.

tengah sedap-sedap makan, lepastu ada orang cakap menda takbest. 
tengah sedap-sedap YM, lepastu ada orang cakap menda takbest lagi.
tengah sedap-sedap takde duit, gaji tak masuk-masuk lagi. 
cari bagai nak rak cara camana nak pegi Launching album Englis Dato' Siti Nurhaliza tak berhasil tetibe nampak gambar orang lain pergi sana diam-diam pun jadik benci jugak!

lastly, BIB...BIB...udah-udahla tu guna perkataan benci untuk hari ini. tabaek la. 
cuba korang kira ada berapa perkataan benci yang digunakan dalam entri ini ?!
ekceli aku tak benci pon cuma aku rasa cam sedih. dan siapa la aku untuk membenci kamu-kamu dan kamu. ya kamu juga yang membaca entri ini. 


psssttt : memang aku tak minat langsung kat Dato' Siti Nurhaliza. kan aku selalu cakap pasal Dato' Siti, tu maknanya aku tak minat la tu kan? ok bai...


11 komen panas:

fiezah91 said...

apakebendanya ko bencikan sgt ni. bencinta ke weh?erksss.. ok balik dulu la. nanti ko benci aku lak.okbai

tricksrex said...

jumlah perkataan benci termasuk la hate, membencikan etc adalah 29.

fuh saba bib sabaa

Cik Bib said...

@fiezah91 : wah..ko da pandai ek sebut perkataan BENCINTA la ape..kemaen lagi.huhuhhu...

Cik Bib said...

@ tricksrex : erkk..betol ke ada 29 sumanya?heheh....

tu la. camtu la perasaan aku kini. sukar digambarkan.ececeh....

damha said...

mengikut dari segi saikologi benci adalah satu perasaan yg bergelodak dalam jiwa seseorang...benci untuk melakukan perkara yg tidak baik adalah digalakan manakala membenci seseorang tanpa sebab yg munasabah adalah dilarang sama sekali

Hany Anny said...

sila ikot definisi yg telah diberi tu ye cik bib. bahahaha! guling-guling gelak!

Cik Bib said...

@ damha : HAHA...amboi kemaen siap pyskologi lagi kan.cett..

tp ada betulnya apa yang disarankan tu.hehehe...

Cik Bib said...

@ Hany Anny : ko la yg hilangkan kakak punya kabel. pegi cari balek nanti...choi!!

MiszMaryaNe said...

tak suka tokti jugak!!! hahaha..

Cik Bib said...

@MiszMaryaNe : aloh...jangan la tak suka kat tokti. sebab saya suka la. saya minat kak siti. kemaen akak lagi tau.HAHAHA...

tabaek tau. takmo tak suka tokti ok.ekekekeke...

damha said...

mengikut perkiraan saya perkataan benci ada 15...
hate ada 7....betoi ka bib...he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...