23.9.11

DJ | vs | AKU

assalamualaikum w.b.t

kebusy'an kat opis membuatkan aku takde masa la nak duk gosip2 ape jadah suma. so, aku pn cam biasa tup tap tup tap taip keyboard ni duk sakan wat keje sambil balas YM ngantok kawan-kawan. pastu zohor jap..balek tu nengok ada miskol sampai 2 kali. aku try kol tak dapat. line busy..aku abaikan je. sekali dia kol balek...

DJ naim : hello habibah..dekat mana tu? busy ke?
aku : errkk..kat opis. keje.busy la jugak. kenapa ya?siapa ni? *sopan kan aku?*

DJ naim : saya DJ naim dari Suria FM. nak tiket tak?
aku : errrrrrkkkk...tiket ape ni? *blur abes la*

DJ naim : ya Allah. ada SMS kat Suria FM kan?
aku : ada...tapi semalam. bukan hari ni. 

DJ naim : memang la. tapi saya kol hari ni. tau tak tiket ape ni?
aku : tiket ape? *masih ragu-ragu apekah aku sdg dihangitkan? * eh..tu HOT.FM.

DJ naim : ha..ho..ha..ni saya la penyampai radio Suria. meh bagi saya alamat. 
aku : erkkkk...ha yeke? yela...ni alamat saya  *&^$#$%^&*(bukan mencarut ya)

DJ naim : lah...duduk dkt dgn uma saya je ni. hari2 lalu la tepi kubur sg tua tu? tepi padang bola lalu nakhoda bla bla bla.... * jadahnya DJ ni kan tau tmpt aku?
aku : haah..betolla . hebatnye.... * blur-blur lagi*

DJ naim : ala...sy duduk dkt selayang baru sana. memang hari-hari lalu situ..
aku : erkk...haaa. ni siapa ni sebenarnya?memaen ek? 

DJ naim : la...ishk. saya betolla DJ naim la penyampai radio Suria. ishk dia ni....blur betolla dia ni tau.
aku : ekkkk...cam tapecaya je. kot la memaen. hahaha...

DJ naim : tunggu je la ye tiket nanti. g sambung keje tu..assalamualaikum.
aku : waalaikumsalam. terima kasih...*masih blurrr*


pssssstttt : aku nak menang kete Inspira, Kemuncak Duit Raya (KDR). da kenapa aku dapat tiket Konsert Kemuncak Raya (KKR). adehai la typo error huruf K ngan D. jauh peginya.


4 komen panas:

missSenget said...

aummm~~


banyak cekadak plak die ni..kuikui....

p[A]n[A]d[O]L said...

ko mmg ska wat2 blur kn bib?
hahaha

Cik Bib said...

@Nget : nget...menda nye yg banyak cekadaknya uik?chait...jom g konsert jadah tu.haha...

Cik Bib said...

@panadol : weh...aku tol2 taktau menda tu tiket lak.aku masuk yg nak menang kereta tu.taip silap sms lak.gileeeerrrr!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...