17.8.11

terima | kasih | safra

salam...

raya lagi dua minggu tapik aku da dapat duit raya woh...best woh.
hadiah berbentuk wang ringgit dari SAFRA telah selamat diterima.

RM 50

siapa nak bagi kan? tu pon aku dapat sebab saguhati.
makasih yer pemilik blog I Need To Blog Myself.
moga anda dimurahkan rezeki yang melimpah ruah. AMIN...


pssstttt  :  aku masih dalam kategori layak menerima duit raya ok. so, kepada mereka yang bermurah hati. boleh la siap-siapkan sampul duit raya untuk aku. yyyyiiiihhhhaaaa~


6 komen panas:

p[A]n[A]d[O]L said...

bib, kita kawan baek kn?
kalo kwn baek slalunya dorang akn share apa2 pun..

jadi, mksdnya ko kena la jgk share duet raya tue ngan aku..
ala, x byk mn pun 50% jer..
yer..??
tengkiu bib..
sayang ko lebih.. ;p

missSenget said...

aku bgi ko sampul kosong, ko pulangkan smpul berisi ok..

muach~ luv u..

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : ececeh...dan-dan naku up entri ni. ko nak announce kite bersahabat baek kan?cettt....

yer..kte mmg berkawan baek. tapik tiada kiatan dgn per cent ini.huahua....

Cik Bib said...

@missSenget : hamboi siap love u la bagai tau di khalayak ramai. abes sahaam i...kuikui.

aku banyak ni sampul raya kosong. takyah ko nak pos bagai.choi...

SafSafRaRa said...

hehehe kira duit raya lah tu kan ;D

Cik Bib said...

@safra : hai pemberi hadiah saguhati rm50.thanks singgah sini. Tgh kira duit raya tuk anak buah yg berderet...hukhuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...