22.8.11

setem | oh | setem

salam..

ekceli aku takde la femes tuk nengok entri aku sapa pengomen tetap suma.
sebab aku rasa suma tu kawan-kawan rapat aku je komen. 
tu pon kadang pasal aku bagi ugutan bunuh. so that, dorang komen..HAHAHA.

aku ada banyak masalah la nak pos kad raya ni.
aku pon tatau ape masalah aku. sungguh bermasalah la kebelakangan ni.
nak pos kad raya....kad raya nyer takde.
bila dah ada kad raya.... setem lak takde.
lepas ni aku beli setem entah-entah....peti pos pulak da takde.


ape-ape pon, aku harap aku leh jumpe setem dengan mudah esok.
sebabnya, aku sedang dalam keadaan kurang upaya ni. 
moga dipermudahkan segala urusan.


pssstttt : esok aku da start masuk kerja lepas cuti pasal eksiden tempoh hari. harap-harap tak banyak kerja. aku leh berehat-rehat santai...oh itu tidak mungkin!!!


8 komen panas:

fiezah91 said...

aha.. sapa la kena ugut komen entri ko tu bib.sian dia. hahaha.. nasib ko x ugut aku kan? ekekeke :P

sabar2..xda stem ko pos taun dpn la. ok gak tu. hikssss

damha said...

kad dikirim pengganti diri..
tanda ingatan kepada teman...
hari lebaran hari mulia...
bermaaf2an sesama kita...
jalinkan kemesraan eratkan ikatan..
selamat hari raya saya ucapkan...

tricksrex said...

bib
semoga cecepat sehat sejahtera!
keja leklok okeh
bwk moto pon leklokkk

Cik Bib said...

fiezah91 : tu ah pasal..ko kan penah aku ugut bunuh.ekekeke..

weh..kad raya ko lepas raya la aku bagi.kehkeh...

Cik Bib said...

@damha : hai damha..amboi dia bagi seloka aidilfitri da la..phiwit.

makasih ya...hehe.selamat hari raya juga~

Cik Bib said...

@trex : makasih ya..haah, sian aku tak sehat ni. takleh nak maen mercun..pommmmmmmmmmm pommmmmmmmmm!

HAHAHAHAHA...

Cikgu Tie said...

Kesian cikbib tak sihat.
Kalau cikgu tie dr...dah tentu dah p berubat cikbib dah (free tau!)
Sayangnya aku hanya cikgu, sekadar boleh nasihat...jangan lupa pergi jumpa dr yer!
Selamat hari raya cikbib....

Cik Bib said...

@Cikgu Tie : da lama tak nampak cikgu tie. busy dgn student yg nak exam la tuh.

Selamat Hari Raya Cikgu!! nak duit raya..hikhik~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...